Back to work

Nu ska jag snart börja knega igen, fy satan va ruttet. Här kommer lite kort från  Rhodos.




image136
Jag och David kör "Föreställ nån som tror den är snygg men vinögd"


Nu är det ju augustifesten i käre norrpan så nu ska jag köra sista rejset innan arbetet sätter igång. Alltid lite livligare i stan då juh:) Ikväll ska jag våldgästa jennifer me lite sprit. Haha, näe det blir nog lungt hon va ju på tjollavippen igår, satt o kline mitt inne på Hugo minnsan.

Asså jag har börjat lyssna massa på U2 på youtube. (moahhaa de rimma!..nästan) Gamla, men shit va bra låtar. Jag har aldrig riktgit insett att dom är så bra(!)  Låten, with or without you...jag har säkert kollat på denna video 100 gånger minst. Mer perfekt maskulin röst får man väl leta efter...Jag känner mig lite tantsnuskig, men asså, guu va kärlekskrank jag blir. Jag smälter, underbar låt...men lite sent påkommet kanske! haha. Jag är verkligen ingen r&b tjej som sitter o snackar om hur bra fergies nya låt "big girls dont cry" är. hehe. Nä här har vi lugn nostalgi på hög nivå! 
City of blinding lights och beautiful day är ju klockrena de med. Fan dom kommer nästan upp i coldplay-nivå på min skala.
Text och allt medföljer så det är bara att sjunga med om man vill. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0