En sockerdricka te!

Hola!image148
I fredgas köpte jag o Jenta en varsin tetra vin. Satt på hennes balkong och diskutera avveckling av regnskogen och den globala uppvärmingen. Tänk om det ändå vore så. Kvällens evighetsdiskussion handlade om va tjejer ska säga när dom har "släppt väder". Lina: fjärta vs Jennifer: prutta var en rätt jämn match. Va nära på att bli slagsmål där ett tag. Som tur va kom mcdonalds imellan så det lugnade ner sig. Varför berättar jag ens detta?
Sen satt vi och kolla på gamla kort på mobilerna. Mitt hemliga album bestående av mig och Emelie goes utvecklingsstörda garvade vi åt ett tag. Ser nån det albumet i min mobil kommer jag och Emelie bli inlåsta för livet. Det ÄR förbjudet att se ut så...




Och igår blev det utgång me kära vänner bestående av Moa och CO. Det blev disktrasemassakern på Marias förfest. Sen har jag och Moa styrt och ställt me massa ordlekar. Smått lättroade är vi men fysatan va kul att gå in på en pizzeria och beställa en ketallbabbrik...Kebabtallrik, fri översättning. Eller en pastallasad. Eller om man sitter i en djup diskussion om livet kan man ju alltid klämma ur sig, "bättre är det värre men förr är det nu".

På otten blev sedan Martin överöst med beställningar i form av: "En sockerdricka te!" Och, "när jag INTE har pengar KAN jag inte köpa sockerdricka, och när jag HAR pengar FÅR jag inte köpa sockerdricka. När i hunnen ska jag få dricka sockerdrickaaa!"
image146Moa & Sandraimage153
Otten

Rolig insident va ju när Sandra går upp till Rabi och säger: "Dig har jag legat me" Och därefter kommer på att det är helt fel person. "Jo vi har visst legat me varann!"




image151
image150
FREAKING HOT!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha fy fan va pinsamt men jag måste dock säga att jag inte hade legat med den killen som jag sen kom på vem det va hahaha....fan har gått i 5 år och trott att det va han

2007-08-20 @ 17:52:44
Postat av: Friends 4-ever

Men vad kuul ni verkar ha!!
Du verkar vara en riktig partytjejja!! :P
Hihi alltså vad snopna dem på pizzerian måste bli om man kommer in o säger så!! Fatta minen!! *ASG*
Du o din kompis Emelie verkar vara lite småbusiga, vad är det på de där korten egentligen??
Har svårt att tro att det skulle finnas något fult kort på dig, du ser ut som en äkta modell på dina bilder!!!!!
Den där Emelie däremot är en ful jävel har jag hört, kanske är bilder på henne då.
Men men! Det är insidan som räknas!
Puss tjejjen!

2007-08-21 @ 15:25:25
Postat av: Emelie

Men vem fan har skrivit så om mig????????
Nu går jag o ringer självmordslinjen!!!!

2007-08-21 @ 15:26:48
Postat av: lina

du själv kanske! ditt schizofren!

2007-08-21 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0