Helt galet

Gud vilken kväll igår. illa när det känns som om man skulle behöva en återställare för att kunna överleva. Riktgitimage137 kul iaf att festa me alla tre favvisar i form av Eva, Emelie och Jennifer! Och sen följde ju annat roligt folk me oss från förfesten. Och de i form av två killar som är homosexuella och ska göra om sig helt o hållet till tjejer! Iklädda tjejkläder och piffigt sminkade stapplade dom iväg med oss i sina högklackisar mot otten. Och stannade för att kissa i diverse innegårdar påväg ner. Görkul att umgås me! Kul att Eva trodde de va en tjej när vi mötte upp henne på Deli.
Eva the rich bitch söp ner mig på otten vilket slutade me att jennifer och nån dj från gayklubben nere i hamnen(där hon spenderat hela kvällen, haha) fick bära hem mig i princip. Efter att hela maginnehållet sprutats ut utanför grand hotell. Nice huh?
Blir alltid så när jag är ute med Eva. Hon är allt för generös. Sen när man bjuder tillbaks ska man smaka halva glaset..
Fyfan va jenta och jag garva imorse. Helt jäkla destroyed va jag. Och sen hade den där djn tydligen sovit där utan att jag visste om det och lämnat en väldigt sÖt lapp till Jenta, med världens fulate handstil! "Jag va inte ute efter något sånt men du var iaf den trevligaste människan jag träffat på länge, skulle gärna ta en fika nån dag" och därefter både mobilnr och hemnr. Haha! Saknades bara ett läppavtryck på spegeln.
image141
Sexiga hållningar vi har Emelie och jag!


Nu kan jag iaf inte använda meningen "pappa borde vinna ett pris" längre. För nu har snillet gått och vunnit ännu en sak tack vare sina dikter han kommer på. Männsikan hade gått in på coop för typ en månad sen och sett en gigantikst cocacola-grill. "Skriv ett rim om varför just du ska vinna den". Och klart han gör de. Och vinner...Förr har han vunnit en klocka och kommit tvåa i nån gratis semester tävling..och nu det här! När jag kommer hem står en stoor röd cocacola grill utanför dörn, fy va jag garva.

Imorn ska man jobba också. Höjden av ångest. Jag måste skaffa nytt jobb(!)
Och va kul det är när man suttit med ett cv i typ en hel dag och sen när man kommer hem från semester så står det sending failed. Och sista datumet för ansökan hade gått ut.



Den här låten tröttnar jag aldrig på. Går ju inte att stå still till. Och så himla fin i slutet:)





Nu ska jag gå och kolla på Katjakaj och Bentebent. Missar inte ett enda avsnitt! Så klockrena! Hahaha!
image138

Kommentarer
Postat av: kristus

ohh bentebent! hahaha dem har jag saknat. kommer du ihåg när vi ¨såg på dem i stockholm? haha

2007-08-13 @ 11:42:05
Postat av: Rebecca

Fan va roligt att du hade skojsigt. Vi har massa bilder, ska lägga upp dom på bloggen efter jobbet! Kramiz

2007-08-13 @ 14:50:52
URL: http://rebeccasfantasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0