Tigerbalsam









Idag image158var jag och bättrat på min solbränna ännu en gång. Går rätt bra faktiskt. Har nog aldrig vart så här brun av mig självt. Jag skulle ha tränat den här veckan men det har kommit massa saker i vägen hela tiden. Fast det känns bara som dåliga ursäkter. Imorn måste jag hämta biljetterna till mig och Moa. Fick ju för oss att vi skulle dra på DMX. Hoppas han kommer nu också...!








image160
Helt plötsligt kom jag att tänka på en sak som jag och Moa har glömt att göra. Cyckla i nerförsbacke me en klutt tigerbalsam i pannan! Så det känns som man har ett hål i huvet...Eller på ögonlocken så det känns som man inte har några ögon. Eller i hela ansiktet så det känns som man inte har nåt huve alls! HAHAHA..sist vi satt och diskutera det där på midsommardan hände det en olycka. Shit va vi garvade.





Min bror är verkligen en klass för sig. Har nu i ca två veckor fått stå ut me att varje gång jag kommit hem från jobbet bli tvungen till att svara på de mest sjuka grejerna. Typ skulle du döda en familjs hund framför ögonen på dom trots att dom inte ville det för en miljon kronor? Eller skulle du äta bajs för en miljon? Haha, jag blir helt psyko men gud va kul vi har! Så kör vi pest eller kolera hela tiden. Typ va skulle du helst göra, tatuera in hej i pannan eller bli en aggresiv emo och klä dig som en resten av ditt liv...Fast den va ju rätt lätt..





Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nåt då din majonäsodlande fisk

2007-08-28 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0