festfestfest

image350

Mitt liv tycks bara handla om fest. Iaf om man kollar på de inlägg jag lyckats med på sistone. Men finns tyvärr inge
t annat roligt att komma med...
I fredags köpte jag nästa alla julklappar och det kändes så himla skönt att få det gjort. Beställde pizza på bussen på väg hem. Satte mig och svulla framför tvn. Bra med två tjejer till idolfinalen tycker jag. Håller på Amanda. Marie är jättebra men tråkig att kolla på tycker jag.
Sen i lördags blev det förferre hos Jenta. Sen gick alla förutom jag och Emelie till Trappan. Och vi begav oss till Hugos. Där det i princip var folktomt. Så vi drog till otten där det var betydligt roligare. Idag va jag ganska bakis men tillräckligt pigg fär att följa med mamma och pappa ut på byn för att julhandla lite.
Ja sen är det väl inte mkt mer med det mer än att här kommer massa mer bilder...för ovanlighetens skull...


Yes då slapp vi falsksång ikväll! Myrornas krig rädda oss!
image358

Mm just det!
image371
image381
Neej inte nu igen galningar!
image379image382

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG

2007-12-03 @ 22:20:07
Postat av: Jonas

Riktigt skön o rolig blogg jue Lina:P haha.! Ciaaao

2007-12-07 @ 14:52:17
URL: http://ezzet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0