Fjomp

Tjabba tjena hallå!
Förra fredan var det julbord på jobbet. Oj såde klirra i magkassan. Namnam. Gratis är gott! Och jag höll på att dö av garv när högste chefen kommer och ska va sådär allmän viktig och ska sätta sig i stolen brevid Anders för att säga nåt , och helt plötligt bara försvinner. Aaah de va sjukt kul. Stolen va typ trasig lr nåt. Kul att de va Anders som nyss bytt ut den stolen till en annan för att slippa sitta på den själv.
Ja sen så blev det ju Teaterbaren för alla senare. Det var mkt trevligt. Mkt dans blev det! Jag kunde inte gå när kvällen va slut. Det va så illa att jag tillome sa nej när Pillan ringde och fråga om jag skulle me och käka.



Jag hade svårt att bestämma va jag skulle ha på mig. Gissa va det blev?..

image417image429
Inget av det...såklart! Blev ju självklart nåt heelt annat. Annars va ju min idé att göra ett linne ev en scarf väldigt kreativt..lr? Nja. Snyggt me uppknäppta braller by the way.


Man kan nästan tro att låten stog på repeate den här kvällen, men jag hörde den faktiskt inte alls. Men Jag blev så hilma glader när den spelades på hugos i lördags. Men va såg jag till min förskräckelse i videon. Är det inte Veronica Maggio i solglasögonen? (& kanintänder) Va ju skvaller i sommras om att hon o kihlen hade nåt på g. Hoppas inte! Han är min! Även om han har flcikvän! ;p

Peace för Bakis at Pillis...
image441

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0