In da club!

Ja i torsdags tog jag med mig min vän Asad för att gå på 50 cent konsert. Här i lilla Norrpan. Efter att ha stått och oroat oss i "gästlistekön" i dryga haltvimmen så hoppa Asad av glädje när vi tillslut kom in och begav oss in i hallen. Jag satt sedan mest och irriterade mig på att vi inte satt på de riktgia plasterna vi hade fått utan på bättre platser närmare scen. För när som helst kunde de ju komma nån o chasa bort oss. Men det gjorde det aldrig! Så vi satt perfekt hela kvällen!
För att ha sett konserten gratis så va det kanon. Hade aldrig gått annars, lyssnar ju inte så mkt på sån musik. In da club är min favoritlåt och blev lite orolig där ett tag. Han körde den nämligen typ sist av allt. Men jag fick den tillslut!
Some pictures...

image389image390

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0