Nu är det Jul här i vårt hus!

Hallojsan..
Här sitter jag och är sjuukt trött! Jag har varit sjuukt trött hela den här veckan. Fattar inte varför. Har inte sovit sämre än vanligt. Men förra helgen kanske satte sina spår trots att det inte blev nån utgång för en gångs skull. Istället gick jag omkring som ett vilset djur här hemma och kom på mig själv att det enda jag gjorde var att äta. Jag åt hela tiden! Jag är rätt säker på att jag åtminsone gick upp två kilo förra helgen. Ett riktigt svullo var jag. Så jag har tränat varje dag...men känns verkligen inte som det hjälper. Armarna fladdrar i vinden fortfarande ;)
Sen ska jag faktiskt inte sitta här och ljuga för jag var faktiskt ute i fredags. Satt o kolla på idol med en jobbarkompis och sen fick hon för sig att hon skulle till palace och jag kunde ju inte skita i att följa med. Efter att ha blivit antastad av en 40 årig gubbe som luktade ruttet ägg och andra närmanden av bla en stor, mörk man så hade väl kvällen vart sådär...Men har ju iförsäj aldrig kul på Palace...it still sucks!

Sen så asgarvade pappa åt mig i lördags och undrade va fan jag syssla med. Jag var så himla rastlös att jag tog min kamera och gick runt och fota i lägenheten. Haha. Men jag älskar jul och allt runt omkring jul. Julpynt och allt sånt. Så jag tänkte att jag tar ett varv i lyan och plåtar lite...haha. Fick även med kvällens pizza med currysås och mej själv i ett desperat försök att hålla in magen efteråt...Sen har jag ju även hunnit med att se mr. bean och kalkonen, tur att jag inte missade det! Och sen har jag och andra familjemedlemmar fåt chansen att pryda vogues nya omslag...haha
image396
image398image401image413
image416foto by Lajna

Kalla mig deppig, men det är jag inte. Jag blir glad av sånt här........Coldpay=genialiskt...Keanes cover på min lugna favorit=genialiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0