Reducerat pris?

Sen var det dags för Julmys i lördags med Jennifer och Emelie. Det va supermysigt. Drack glögg och åtimage431 pepparkakor med mögelost och saffransbullar. Vi låg som i en ormgrop i Jennifer soffa. Jag va mest dryg och skrattade hela tiden åt mig själv. Jag blir så himla konstig när jag är bakis alltså. Ibland får jag inte fram ord. Haha, skitkul.
Sen skulle Emelie ut och jag och Jennifer blev väldans frästade. Så vid typ halv tio blev det att paniköppna en av jentas viner och sen wooom, iväg. Det blev förfest hos Macke sen hugos och sen hamna jag och Jen på efterfest i Lindö. Det va trevligt. Förutom att jag sitter och sällskapsdricker utan att tänka på att man faktikt blir full av sprit. Och allt slår på en gång! Hiiilfee! Men sen vakna vi, tog en taxi fort som fan hem. Och sen vakna jag ensam hemma hos Jennifer (för hon hade gått till jobbet) vid 3 av att pappa ringer. Vart är du? Jag ba ööh vah? Jag visste inte vart jag var, vad klockan va, eller vilken dag det va. Tummen upp Lina!
Nu är det iaf lördan en vecka efteråt, och jag ska minnsan ladda upp den här helgen inför Juldan, leche och sen nyår. Känns bäst så. Man måste va snäll mot farbror lever ibland oxå :D

image440

Inne på ica kungsgatan innan myskvällen så spårade jag och Emelie ur en aning. Började kalla jennifer för mamma, gick omkring och peta på allt. Och var allmänt trötta och löjliga. Lekte snåla östgötar. Spelade in tre filmer me kameran tror jag. Synd att det inte går att lägga upp här. Eller? Här kommer iaf lite bilder.

image435

Kan man få den här till reducerat pris?
image433
Kan man få den här till reducerat pris?
image434
Oh se där, ett maskbett på katet, kan man få den till reducerat pris?
image436
Vilka fula frisyrer, kan man få den till reducerat pris?image437



FRÅN OSS ALLA, TILL ER ALLA, EN RIKTIGT GOD JUL! http://www.elfyourself.com/?id=1702703560





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0