Fritt fall & fjortisar

Hej hopp.
En hel vecka har gått på min semester! Och man kan ju lungt säga att den började bra...Har typ vart fint väder hela tiden. Förutom idag då.
Jag har mest legat på baksidan och pressat. Sen har det blivit några svängar in till stan till jennifer och hennes lilla hem. Sen fyllde pappa och min morbror år i tisdags. Så då satt vi uppe hos morbror i hans nya lägenhet vid strömmen o pimpla dyrt vin och åt ost och kex. Sen käka vi på palace. Människan hade världens största balkong och ett vin värt 12 000! My god tänkte jag. Det är väl att slösa pengar och bjuda mej på sånt. Men sen visade det sig att han inte alls tänkte bjuda på de. Fick ett för 500 spän istället. "Det va ju inte så dyrt"- tyckte han.

Sen åkte jag och Emelie till sthlm i lördags på hennes sista helg innan jobbet. Nu e det bara jag som har semester och det är faktiskt tråkigt. Ingen att umgås med:(
Iaf så var vi på Gröna lund. Jag har blivit så himla känslig om man gämför me när jag va mindre och kunde åka allt utan det minsta illamående. Berg och dalbanan va värst! Fyy! Jag åkte fritt fall också :) Så himla stolt blev jag. Kul att Emelie som tjatat så mkt typ ångra sej på vägen upp. Too late!! mohahaha!
Sen gick vi ut på kvällen me kära vänner. Och jag fick än en gång bekräftat att jag verkligen börjat dricka lite väl kraftigt när jag väl gör det. Inget kul alls faktiskt:( Drägg är va jag är!! Måste sluta upp med en gång!
Roligast va nog när jag kom på och emelie berättade att jag tjutit när en person berättade att han hade gift sig. Inte likt mig alls. Säger som emelie sa, så romantisk är jag inte! Haha...eller jo i smyg kanske :)
image152
Prutt!

 image83
Nu sitter jag vid den stora datorn för min har det hänt nåt med...Och det va rätt kul att gå in och kolla på bilder på den här datorn!! Haha shit va gamla bilder. Finns bilder från jag var 14 år. Sitter i camen och tror jag är snygg. Sen hitta jag bilder från åre som jag tydligen glömt lägga in på min dator. Bla en grym bild på Jennifer där hon ser exakt ut som djuret i Iceage...han som springer efter nöten.
Nu ska jag gå och käka prinsesstårta








image84image93    
Eva & jag=Fjortisar + nåra år till:P         

Och lyssna på det här. Emelies vykort från cypern har jag garvar åt ett tag nu...mer ironisk person får man leta efter(!)...................

"Hejsan min högaktade vän!
Vi har det mycket intressant här på denna fascinerande ö! Värmen är lite besvärande dock, speciellt under gårdagen då vi vandrade uppför urgamla pilgrimsstigar för att betrakta kejsar Papadopius tempel med de gamla urstenarna och väggmålningar av Jesus Kristus. Vi satt kvar en lång stund min själsfrände och jag, och kände historiens mäktiga vingslag ovanför våra huvuden!"   


Och sen så ringer Eva härom dan och ba:"Jag tänkte om vi kunde ses nån dag nu innan jag sticker till sunny. Jag tänkte att jag vill träffa så många som möjligt nu innan jag åker, om jag dör eller så." Säger människan helt allvarligt typ som om hon planerat att dö...haha! Ajjabajja min lilla Sally



Jippie nu kom massa kort från Jennifers birthday!
image85




Jag har så himla kuuul. Kristoffer Appelquist är ett geni! Jag och Moa är två fans som sitter o garvar tills vi tjuter till denna sjuka människa..! Kolla del 3 också när han snackar om särskrivning..

                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Latex

Haha fladder ser ut som erik... o det e ingen komplimang ;);)

2007-07-23 @ 15:51:22
Postat av: Eva

Hahah lite ironi med tanke på allt som hänt där nere ;) Men det ska nog gå bra. Ringer imorgon innan jag åker sen ses vi om 2 veckor typ ;) Då får vi ha en fest tycker jag. Puss

2007-07-24 @ 15:17:25
URL: http://Evy.blogg.se
Postat av: linn

Hej! Hur får du videoklipp att synas direkt ´på bloggen och inte som en länk till t.ex. youtube? Tacksam för svar!

2007-08-02 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0