Kalas

Idag ska Jennifer ha födelsedagskalas:D Grattis i efterskott min lilla fladderimage59!

Filmen igår va väl lite väl långdragen och seg imellenåt men annars rätt bra..En rolig insident om skedde var när asad skulle köpa popcorn och ett kinderägg...När vi va på väg in i biosalongen börja han asflabba o peka på kinderägget, "jag tror jag glömde en sak"..Han snodde det den jäveln! Haha! Pinsamt om nån sååg..lixom hallå. Vilket psyko 20 år snor ett kinderägg?! Men han råkade ju faktiskt bara..
image66


Gissa vad jag gjorde igår?
Jag köpte massa saaker på stan...igen. Det här är en sjukdom!..nästan iaf. Asså jag behöver kläder, det är säkert. Men jag måste verkligen spara pengarana! Om jag och Moa ska kunna komma iväg nästa år..Jag måste verkligen iväg.
Och längtan blir ju inte mindre av att alla i mitt skepp på jobbet sitter och snackar resor hela dagarna! Haha, Maria har varit på ticket och hämtat massa resekataloger som alla sitter och glor i. "Dit skulle man åka, och dit och dit!"   

Nu sitter jag och kollar på någon gala  "live earth" som ska informera om klimatförändringarna i väärlden. Just nu spelar linkin park...rätt bra faktiskt men jag väntar febrilt på att Coldplay ska spela som nån av programledarna nämde att dom skulle. Men jag kanske får sitta här ett tag då för galan höll visst på i 22 timmma och visas från massa olika länder..too bad.
Nähä nä, nu sa som visst att coldplay inte skulle spela...ajajaj.

Vardagsglamour i "mammaklänningen"   Och tur att man inte är på arvikafesrivalen, haha!!
image63image65

                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: dude

Tror du e en shop-a-holic som det kallas!
Skulle behöva skicka dina glajjer till arvika, då skulle man kunna få bo i dem, de har ju redan slukat hela ditt söta ansikte!

2007-07-15 @ 23:43:36
Postat av: dude

Tror du e en shop-a-holic som det kallas!
Skulle behöva skicka dina glajjer till arvika, då skulle man kunna få bo i dem, de har ju redan slukat hela ditt söta ansikte!

2007-07-15 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0