Lailec

Hej kärste blogg. Det här är den första dagen på sista veckan innan min semester sätter igång! Vet inte riktgt va image22som kommer att ske dessa förhoppningsvis 4 soliga veckor :) Blir det som planerat blir det en liten tripp till Rhodos me la familja. Det skulle vara trevligt :)
Det här blir typ mitt första inlägg i en så kallad blogg. Har lust att gå egenom typ hela det här jäkla året men det blir väl lite väl långsökt.
Men jag tänker jag förtusan göra ändå!







Året började med en mycket uppskattat trip till Åre. Perfekt slut/början på det gamla/nya året! Trots att det sa kabrak i min image24lilla plånbok efter att tre betalda skiddagar minimerats till en ! Jag i min rosa bakelse-liknande lilla skiddräkt hade inte tålamodet för dessa livsfarliga backar! Hade de hört talas om barnbackar?..nee tydligen inte!
Medan de andra svischade som största "sällskapsresan-look a like:s!" ner för backarna satt jag på hotellrummet med ett nyinköpt guldnagellack framför skid-VM. Men det gjorde väl inget! Partystämningen på Bygget jämnade ut det hela. Och att se Jennifer ploga killarna bättre än snön, en ful norsk hälla ut champange för 7000 på bordet och Ortiz otroligt sexiga underställ var bara ett plus!
image25


Sen har det hänt lite smått och gott mellan allt jobb o träning. Jag har bl.a vart nere i Skåne och jobbat som image38värdinna på turnén singelringen..haha..alltid lika skojj!
Och sen har jag och Jennifer vart på weekend i sthlm där vi shoppat festat och ätit ostbågar. Besöket drabbade André och Robin som vi träffade i Åre..Det blev också nattklubbsbesök som slutade mkt oväntat både fredan och lördan. Milt sagt,  jag och Jennifer var lite för snurriga för att få stanna hela kvällen..

image12
                    Tjejorna i Tomelilla                                                     




Sen så har jag faktiskt varit i Hultsfred...nej då du läste inte fel...JAG var på hultsfredsfestivalen. Ja vissa hade ju uppenbarligen svårt att inse att jag skulle besöka den galet smutsiga folkfesten. "Du ser lixom bara..ehm..för pryd ut"..haha..jag tackar jag!
Helt ärligt var jag faktiskt mkt skeptisk från första början...hur skulle jag klara mej utan högklackat..!? Skämt åsido..jag KAN faktiskt gå i sneakers, flip flops och sånt pjosk...jag förderar till och medimage26 det...Ett fynd i form av ljusblåa blommiga stövlat från Rusta fick pryda mina små fossingar de kvällar det regnade. Gud så stiligt! Bortsätt från de mörka ringarna under ögonen, risiga håret och de fula kläderna som jag motvilligt packat med mej med tanke på att tält inte går att låsa...
Festivalen var riktigt rolig och jag och Jennifer kan som så många andra gånger gapflabba åt våra bravader..Det är så det ska vara!
Nåt som var extra festivaligt var ju att jag på nåt lustigt vänster lyckats skaffa så pass bra kontakter att jag och jennifer "vann" en träff med självaste Ozzy Osbourne!
Jajjamensan...där stog två nervösa och nytankade småtjejer utanför backstage området och väntade på mötet med stjärnan...
Han var cool..han stog där med sitt slarvigt kammade hår i en mittbena och de mkt attraktiva runda glajjerna med lila glas...Pg.a av de stränga reglerna så var de enda orden jag lyckades byta med honom: "Tack så jättemkt!" "Your welcome"...wiii!
Och sen så fick vi en varsin autograf på våra vita linnen. Jag varken lyssnar på  hans musik eller har speciell koll på honom över huvud taget, det enda jag vet är att han är känd, och det räcker! Jag gick därifrån stolt och med en rätt läskig moderskänsla för honom..han lixom stog ju bara där som en vilsen liten hundvalp...lr så va det han som var så hög att han trodde han var en!
Måste bara tillägga att bäst på festivlane var Juvelen, 50cent, Anna Ternheim, slagsmålsklubben och Gula gubben.


image27
Gula gubben, jag, Sandra och Jennifer!

image28
Slagsmålskubben





Sen har det ju varit midsommarafton. Då bar det av till Gryt med Moa och co...Där satt vi på ett mysigt litet land med image34massa personer jag inte visste vilka det var...Men märkte ganska snabbt att det var ett gäng sjukt galet roliga männsikor som jag snart satt och skrattade halsmandlarna ur mej åt. Det blev bl.a tipspromenad och luftgevärsskytte vid tretiden, då redan en markant del av besöket befann sig i ett "efterfest-skede" och nästan hade ballat ur totalt..Men jag och Moa satt där och sörplade i oss vårat vin utan att känna oss det minsta roliga...Men sen kom räddaren i nöden -Joel! med redbul vodka...och det hela slutade naturligtvis med att jag och Moa dansade på borden enda in på småtimmarna medan de andra sov..Hell yeah!

image50
Sill å potäter!  Och längre upp har vi sötis-Moa!




                                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: saga

hehe tror faktiskt jag gick förbi er under festivalen :)

2007-07-10 @ 10:19:00
URL: http://www.sagasiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0