Leopard & tunna blusar

Gud vilken drastisk turn det blev nu då! Jag som gått och räknat ner som största desperata personen till min semester...och så skjuts den upp! I och försej för positiva skäl, dvs resan till Rhodos som också den blev uppskjuten. Men endå! Herre gud jag trodde härligheten skulle börja på fredag. Istället får jag nu sitta typ helt ensam på jobbet hela nästa vecka..oaa..what a nightmare! Menmen..får la se det positivt..jag är ju ledig den veckan alla andra börjar jobba igen :)


image35
Har beställt lite grejsamojs från eleven.se som jag skulle ha hämtat ut idag..men jag är ju så himla lat. Beställningen i form av en kylande ansiktsmask för bakfulla och cocosolja för pigmentfria får ligga kvar på ica ett tag till antar jag. Hehe.







Och så blir jag ju så himla less på att jag hela tiden måste shoppa massa nytt. Manin för skor tycks ju aldrig gå image34över...Vill bara ha och ha. Men jag använder ju knappt pjucksen när jag väl köpt dom. Lite irriterande när jag går och ruinerar mej själv på ett par skor som jag inte ens använder.."nej inte ikväll det passar inte outfiten" , "nej inte idag heller jag sparar dom till nästa helg"  Men herregud ta på dig skorna kvinna! Mina don donna skor som jag köpte för drygt två månader sen tycks ha den effekten på mej. Dom är ju skitsnygga men funkar tydligen inte endå..






Och sen har jag nåt slags behov av leopard utan att egentligen veta om det. Tycker inte ens om det egentligenimage52 men det blev bara så att jag inkasserade lite väl mkt när det var "inne"..för nu känns det väl lite passé. Även om jag slänger på mig vissa grejer ibland. Som tex min supersjyssta leoparsblus från indiska. Den går aldrig av för hackor!


Nån gång leopard o annat djuriskt känns helrätt är ju nu på lördag då min kära vän Jennifer ska ha 20-års fest som går i tema pudelrock. Ett par leopard eller zebraleggings skulle ju inte sitta helt fel då. Men jag lyckades bara finna ett par guldiga i garderoben..så dom får duga. Vi kommer va så fruktansvärt coola. Jag ser verkligen fram emot festen:) Släng er i väggen Europe! Och alla andra pudelband också för den delen :P
image37


Sen så måste jag ju faktiskt säga att jag är så himla stolt över mig själv som lyckats hålla nyårslöftet! Alltså med andra ord lyckats hålla träningen igång enda sedan starten på det här året.
Meeen till min förskräckelse har jag nu helt ovetandes (ok, inte helt) gått och säckat i säkert 5 veckor utan att ens röra på lilla vickevire...My god det känns inge bra! Hur ska jag se ut när jag väl kommer i min leopardbikini (faktiskt sant..en sån finns också, usch va jag ångrar mej) Därför ska jag nu svälta mej själv resten av dagarna till semestern! Näjj dåe..skojja bah!. Jag ska bara spara på allt onödigt jag slänger i mig när jag kommer hem på kvällarna efter jobbet. Dvs 10 ost-knäckes, mackor med skagenröra, fil med musli, te med 1 kg socker, potatissallad, rostbiff  och allt annat skit jag slänger i mig.
 Jag borde flytta hemifrån...Gud jag skulle end up like Nicole Richie och byta namn till Ben Rangel...

Näe jag ska faktiskt inte spy galla över Nicole. Hon har sina plus. Bla för att hon bytte stil totalt och nuförtin går i grymt snygga kläder...Synd bara att hon tydligen inte har nån egen stil egentligen med tanke på hur hon gick klädd förut. Det är väl egentligen hennes stylist Rachel Zoë som ska ha cred..Men hon ser så mager och skrumpen ut hon med så det vill man inte ge henne heller..haha.

Förutom leopard så har jag nån slags förkärlek till tunna fina blusar...Men jag har upptäckt att min kropp inte är image40byggd för vissa typ av kläder. Bla en del av de här blusarna jag gillar som jag bara ser ut som nån slags porrdrottning i pg.a mina bomber. Sen också tunna fina linnen typ carlings-style som alla netta små tjejer ser så tjäcka ut i. Och sen finns det ju de här charmiga små jeansshortsen som går lite längre upp över midjan som också bara passar de lite mer netta tjejorna. Men vaad ska man gööra!


image42
Paris goes tunn fin blus! haha..:P



Här har vi enda blusen som funkar trots det som ibland förhindrar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modell?

2007-07-05 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0