Rastlös

I förrgår va det skitkul hos jennifer. Alla va som förvänatat skitcoola i sina utstyrslar. Kul att Ante kom me största "väälvät rivolvär-peruken" Klockren va han!

Men måste jag utse kvällens plagg måste det faktsikt va den otroligt sexiga jeansjacka jag hitta på vinden. Jag kommer sakna den lite nu tror jag..haha. Lite kul måste det ha sett ut när folk samlades i köket för att röja till slagsmålsklubben i värsta joey tempest kläderna/frisyrerna. Kunde ju bli lätt förvirrande, haha..Det va riktigt kul att stå o hoppa i jennifers kök...energin bara flöda ur oss! :D
Tyvärr har jag inga kort för min kamera är ju på lagning för tredje gången..haha. Jennifer tog däremot massa kort men hon sitter ju och mökar i sin nya lägenhet utan dator så det blir nog inget av det. Jäkla skit!

Jag är rastlöös. Jag önskar jag vore lika lättroad som förr. Jag har mina perioder jag kan läsa och mina perioder där en film kan lösa en sådan sak. Men nu förtin räcker det inte. Enda som funkar är att äta..haha!
image81
Iceage är allt min bästa dvd :)


Himla statiskt damm har förstör mitt liv! Här har man vart ett babyface i stort sätt hela sitt liv och nu ser man ut som ett jävla pizza-fejs efter att ha börjat jobba framför en dator. Det är nästan höjden av ångest. För skiten har inte försvunnit sen jag börja jobba där. Får gå med 2 centimeters lager smink för att det inte ska synas, blää. Jag läste att statiskt damm kan ha den påverkan på huden, kul att jag får ärr efter utslagen oxå som inte försvinner.

Hahaha, nä nog tjatat om sånt äckel. 4 dagar kvar till semester!! Weii. Förhoppningsvis blir det några sjyssta trips me girlsen. Bla till sthlm där det blir Gröna lund. Och sen shopping såklart! Sist Jennifer va där och kolla modevisning passa hon på att lista ut vart de bästa secondhand butikerna fanns. Och nu kan hon det förhoppningsvis. För förra gången hon skulle till nån sån affär fick jag gå två varv runt södermalm i ganska tunn höstjacka i typ 10 minusgrader utan resultat, haha! Hade ju suttit fint med typ en vecka camping eller nåt liknande på Gotland, men det hinns ju inte. Gotland är annars min favorit på sommaren, klockrent :)
Sen blir det ju Rhodos...har googlat lite och ett ställe jag är sugen på är Tsambikastranden! image75Tsambikastranden image82 
Förra utlandsresan satte inga spår i ekonomin...haha
       


Juvelen som jag och jennifer råkade stöta på utanför backstage på hultan sjunger sjukt lustigt men bra. Hur kan han? Den här låten är grym http://www.lastfm.se/music/Juvelen/_/Watch+Your+Step


Kommentarer
Postat av: ***''

Kan vara din bästa felstavning nånsin: "statiskt dam" HA HA HA HA........ DAMM heter det väl ändå om man inte har sitt livs dyslexi :)

2007-07-23 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0