Ray-Ban och torra tungor

image67
Jag är så stolt över min pappa! Att han fixa fram ett par fake ray-ban åt mig va nog det bästa han gjort på länge. Haha, han hade två par. Dom är ju förfasen helrätt nu ju. Rätt så fläschigt tycker jag :)

Gud vad sugen jag blev på rött vin, ost och kex! Namnam...och så choklad till det också! Mmmm..Men det är också enda gången rött vin faktiskt funkar.
Annars så är rött vin ganska så svin-äckligt...För det första så smakar det äckligt och sen för det andra så blir man helt torr på tungan..Sen de där äckliga missfärgningar man får på tänderna..Ser ju ut som man plötlsigt blivit tandlös juh! Vitt vin är ju det som gäller annars:)
image70
Förra årets vin&kex kväll me Jen..va vi mådde dåligt sen..haha
image69


Sen är jag lite trött på mig själv. Jag har lyckats dra på mig nån dålig vana att alltid blunda vid onyktert tillstånd. Eller dra på mig har jag väl inte gjort, tror det alltid har funnits där men folk har inte börjat lägga märke till det förän nu. Men sen när jag tänker efter har det hänt många gånger under rätt lång tid att folk dykt upp och sagt saker i stil med: "varför står du jämt och blundar?", "varför blundar du hela tiden när du dansar?" och "varför blundar du när du pratar med mig?"..haha. Men jag har inte tagit till mig nåt för jag tror det är dom som är konstiga som tror att jag blundar när jag egentligen bara står och håller koll på fötterna medan jag dansar.
Men efter att ha kännt efter nu de senaste gångerna så har jag till min förskräckelse upptäckt att jag faktiskt står och blundar! Det är smått pinsamt med tanke på att jag inte ens tänker på att jag gör det. Och det går lixom inte att träna bort eller nåt sånt. Känner mig ju rätt så otrevlig också. Hur kul kan det va för andra att umgås med mig då.
image72Watch out, here I come..And I´m bliiind! haha!





Read my mind med The killers ~ såå braa !
Jag vill va den gröna mjuka figuren i deras video!
http://www.youtube.com/watch?v=3Oec8RuwVVs
                                                       image39




































Kommentarer
Postat av: Beije

Faaan vad kul ni hade då! åt helvete! (snygga bilder).

2007-07-02 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0