Äckliga sthlmare

Hoho!
Här sitter jag ännu en fredag och gör inget alls! Det är sköönt. Förra fredan fyllde ju Maggis år. Vi käka ju på Athena sen drog vi till Palace senare på kvällen. Jag säger bara...vilket skit!!! Jag ska aldrig mer sätta min fot där inne. Usch och fy. Det slutade ju naturligtvis med att vi drog till otten. Ja asså det va det värsta jag vart me om på Palace, trodde det va jag som överdrev men det va verkligen DYNGTRÅKIGT den här gången med. Blääääääää!

Kollade lite på idol. Daniel och Christoffer är lätt bäst. Marie kan ju sjunga hon med.
Haha, jag stör mig så dant på Gatahnias pojkvän som dom alltid typ zomar in i publiken efter att hon har uppträtt.
Typ bara för att han ser så där äckligt fräsch ut så det bara blir töntigt. "Okeej ni kan väl få filma mig liite råå"
Det roligaste av allt var ju att tomten satt med mobilen när dom riktade kameran mot honom. Blond, solbränd me bakåtslick och välpumpad i tajt tanktop. Jag tycker sånt är så gräsligt. Jag sa det till pappa och då slank det ur honom. "Ah det är ju typiskt sånna där äckliga stockholmare!" Haha det tyckte jag va kul.
image196Bläsch!

Fredagsnöjet, ja jag kollar på tv och sitter framför datorn. Hitta nyss att min kära bror glömt stänga ner ventrilo filen så sitter och dummar mig med hans kompisar. Gjort lite lagomt utvecklingstörda ljud. "va är det fär mojjen ni har med i eran server" va det nån som sa...haha va kuuul!

Jag va ju och klippte mig förra veckan med. Det blev kort och blont.
image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0