Bruuuschan

Salaam!
Woaaa vilken slapp dag det blev igår på jobbet. Hela datasystemet krascha efter lunch. Så satt resten av dagen och svulla ships, lösgodis och kakor som världens bästa chef Källman köpte till oss. Efter jobbet gick jag o spinna, kändes som kakorna o allt annat i magen snurra som i en torktumlare runt runt...usch, kändes inget vidare.
Sen hade jag ju sån tur att det fanns biljetter kvar till Johan Glans och Henrik Schyffert samma dag men tidigare. Så idag var jag och hämtade ut biljetterna som jag sedan gav till min bror lite i förskott. Han fyller år imorn men jag hinner inte ge honom då för då är det annat rajtantajtan på G. Blir först frissan, sen hem som ett skott, sen tilbaka in till stan och Athena för lite käk, sen hem till Maggis på förkrök, sen troligtvis Palace.

See you later aligator!

Grattis brorsan 18 år imorn!
image194
David & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0