Bort från hela skiten, ut från stan *harkel,host

Jag vill flytta hemifrån!!!! Men jag kan inte än för jag vill ha ett annat jobb och resa och hitta på massa roliga saker innan dess! Jag och Moa funderar ju starkt på att försöka slå egenom i Norge snart...Och komma hem me massa cash för att sedan dra nån annan stans låångt härifrån för ett tag. Really hope so! Menmen...lätt att säga men svårare att få det gjort!
Moa och jag sa det att, vart vi än hamnar, om vi så får stå och rensa fisk i ett halvår, så kommer vi ha kul endå. Jag menar det är nästan snudd på förbjudet att ligga och garva åt kvistar i furutak ca 1 timme i sträck klockan tre på natten för att man inte kan sova. "Kolla ser du grodan där!" "ojoj kolla in murran där då!"...Vi blev lite rädda för oss själva där ett tag.

Imorn är det fredag och jag har ännu en gång lyckats ta mig igenom en vecka på Transcom. Har snart jobbat där ett år!!!!!! Det är värt en applåd................................................................tack tack det räcker nu.
På lördag ska jag ut och käka nånstans med Emelie och Jenniföör. Det blir intressant. Blir det en kvällsmiddag i vanlig anda lär den sluta med att Jennifer sitter och trånat över hur mycket kött köttet smakade,  Emelie klagar på att det smakar för lite vitlök och jag sitter med helren tallrik efter att ha typ slickat upp allt, jättenöjd och glad efter den goda maten.
Jag går mer en gärna tillbaks till Harrys och äter deras pastasås. Haha! Skulle jag ge betyg på restaurangmat skulle det sluta med 5stjärnigt överallt. Vm i finsmakning...nooot.
 
Jaja men som sagt jag har fått största "flytta-hemifrån-kicken" och vill verkligen här ifrån (skogen).
Hittar massa inredningprylar och annat skit som jag blir besatt i och har redan beställt en lampa för 1000 spän. Från Ellos by the way av alla ställen. Haha....

Kolla va dryg stol. Mohaha..Skulle inte tacka nej!

image170image166
 Lampan är snart min!
image167
Usch när jag sätter igång får man verkligen se sig för. Inga förhastade slutsatser. Men jag blir gaaalen. Ge mig pengar, någon?!! Kolla in den fläschiga inredningen på vårt hotell på Rhodos....
image169

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh Lina ja vill oxå flytta finns sååå sjukt mkt snyggt

2007-09-06 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0