Hiv-mannnen

Här sitter man på jobbet och räknar ner till helgen.  Mamma fyller år idag. Så det blir bara en snabb sväng på stan efter jobbet sen hem och äta bakpotatis och dricka vin. Va en snabbis på Clas Olsson och köpte kökshandukar igår. (nej det är inte jag som har dålig fantasi) utan hon som önskade sig det...Men va tvungen att kompensera med något mer, det blev två kanallrosa ljus.

Löning om drygt två veckor. Inte mkt pengar kvar på kontot efter allt fanatiskt shoppande jag sysslat med. Fick tex för mig att jag skulle ha converse basketdojjer i tyg nu lagom till höst/vinter! =/ Menmen, jag ser ju lagomt fusk-sportig ut i dom plus parkasen som kom på posten :p
Förra helgen blev lugn och trevlig. Åt ju som sagt på restaurang me Jen o Emelie. Pasta-orgie bev det som planerat. Var ganska så gott. Efter maten blev det prat om efterrätt men eftersom inte jag (det säkra kortet när det gäller dessert) inte skulle ha nåt så skulle ingen annan ha det heller. (Ingen kände till min hemliga plan att om vi skippa efterätten kanske jag skulle hinna hem till allafall andra halvleken av Sverige-Danmark) Planen gick väl sådär, kom hem lagom till "eftersnacket"....damn it!

Segt as hell på jobbet. Kollar igenom alla mina sms på mobilen. Rätt kul. Roligaste messet jag hitta var:
Tat lungt, hiv-mannen är där!  Som var från pappa när jag befann mig på hultan.

Nu är jag hemma. Har käkat massa maaat. Bakpotatis med skagenröra och sen efterätt och gud vet allt...Proppis man är!  Är grymt festsugen. Blev ju inget förra helgen...har tydligen satt sina spår.
Asså gud vad jag saknar min kamera. Har vart på lagning i typ ett halvår nu, känns det som iallafall. Men nu är den klar så nu är det bara att hämta den. Då ska jag fortsätta att missbruka den så fruktansvärt mkt! Fast inte så mkt att den går sönder en gång till =p

Usch så rastlöst det blev. Nu skulle Jennifer va här. Så vi kan leka med vår nyuppfunne vän Sune. Vi gjorde grymmaste filmerna på hennes haka förra helgen. I brist på annat ritade jag en gubbe med hjälp av kajalpenna på hennes haka, och vipps så va serien "Sunes liv" uppfunnen. Måste lägga in det på datorn så ni får se. Jen me sin Jay Leno-haka kan nog tjäna cash på den där typen av teater.

Jag har ingen sterio i mitt rum och det har verkligen kännts förjävligt nu när min dator är på lagning (jaa den OXÅ) Min stereo har ju flyttat ner i vardagsrummet i brist på musik där. I samband med att jag kom på att den befann sig där nere hitta jag oxå alla mina kära skivor som blivit bortglömda alltmer att min laptop tagit över mitt liv. A rush of blood to the head fanns ju bl.a där. Som mitt kära ex brände åt mig för flera år sedan. Ett allt för härligt senarium utspelade sig i vardagsrummet när jag ensam hemma satte på högsta volym inklusive bas för att lyssna på hela skivan. Vilka låtar och vilka flashbacks jag fick. Nåt oförglömligt var ju konserten i Globen som snabbt for upp i minnet. Kan dom komma hit snart igen!! Fan vi missa ju slutet av konserten. Kan ju inte neka till att tårarna sipprade ner för kinden på tunnelbanan till centralstaion
Nä, så fort nån vet nåt om när Coldplay spelar i Sverige nästa gång så säg till! Eller Paolo Nutini som jag nu förtiden också måste ha koll på! Han ska jag ju gifta mig med :D

Scientist live...kolla in clocks också, när Chris knullar pianot...





Allt panga bubblor-spelande på jobbet tar lite på krafterna ibland. Jag blandar upp lite "panga-bubblornalir" med surf på bl.a feber.se och hittar massa coola grejer som jag tycker om! Brickbord älskar jag, har ju ett i mitt rum och nåt mer ska det fasen bli när jag rör mig vidare...så att säga...Sen massa annat oxå. Typ AS-dryga toalettsittsar och AS-dryga hundkojor...Och cool brödrost!
image172

Kommentarer
Postat av: jocke

Du gick på haga va? ;D

2007-09-16 @ 20:39:12
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0