Kiss och Bajs

Nej men vet ni. Jag har hittat världens coolaste gossedjur! Nu kommer 99,9% av mina kära vänner tänka, nejmen gud va "typiskt-lina". Ja det kanske det är. Men nu slipper ni fundera på va jag vill ha i 20års present. (Lr nja kanske förväntar mig nåt liite bättre). Kiss och Bajs gossedjuren är ju helt genialiska. Känns som designern till barnmärket har snott nåt som var menat att vara gjort av mig.
image177

Imorn är det fredag. Tror det blir en lugn helg. Funderar på att gå på ansiktsbehandling. Har två presentkort frånimage185 törnrosa som legat och väntat i över ett år nu. Så det är lite brådis. Inte för att dom inte har behövts men för att dom glömts bort! Nästa helg däremot hoppas jag på röjj när Slagsmålsklubben besöker stan. Jag och Jennifer kommer nog stå som två galna blippblopp-höns.

Sen är det väl ingen hemlighet att Norrköping och folket här inte lockar speciellt mkt längre. Måste bli en till trip till Linköping nån helg med girlsen. Sist blev ju rätt lyckat när jag drog me tjejerna till Martin och studentfest där kvällens mest ironiska kommentar utdelades till Emelie som påstod att hon studerade till raketforskare till samtliga som frågade. Hmhm...Uppföljaren av den kommentaren hittas på www.hitta.se om man söker på Emelie Carlsson Norrköping.....Rocketscientist in my aaas!!!


Jag har kommit in i någon slags "grov rastlöshets"-period. Jag vill göra så mycket....Jag vill ha nytt jobb, jag vill jobba i Norge jag vill bo och jobba i Sthlm jag vill åka till Australien jag vill åka till Thailand jag vill bila i Kalifornien jag vill till Manhattan och jag vill till Paris...sen kan jag börja leva på riktigt....dvs, jag lär typ vara 30 bast när jag är klar med allt detta om allt ska fortsätta i denna takt. Pengarna växer rätt bra på sparkontot men spontana och spar-glada vänner finns det tyvärr inte gott om. Och jag vill inte vänta jag vill börja göra allt nuuu.




Måste bara visa hur förra helgens bravader slutade. Trappuppgång + roligt pensionärsredskap höll mig och Becca sysselsatta. Tror klockan var 5 på morgonen
image183image184


Kommentarer
Postat av: Eva

Linköping låter ju inte helt fel, det skulle vara kul ;) Jag funderar på att ha en fest näste helg vill du komma då eller ? Puss

2007-09-21 @ 08:28:36
URL: http://Evy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0