Kycklinglår

Stjärt!
Idag har jag jobbat dårååå. Tur att halva dan bestod av ett två timmars långt möte. Slapp jag jobba mig igenom hela dan med kroniskt huvudvärk. Moa ringde på lunchen. Hon lät ganska rastlös...så jag erbjöd mig till att sällskapa henne idag. Guess where we ended up....Donket! Blev lite smått irriterade när en barnfamlilj valde att sätta sig i bordet brevid "för att det låg så nära bollhaaavet" nussinutt dåå...Herregud sa vi, det är barnförbjudet när vi sätter igång vår mc donalds-orgie.
Sen gick vi en runda på Maxi, sen åkte vi hem till Moa, kollade ID och blev sjukt förbannade på dagens tävlande som gissa fel typ det första han gjorde. Nu har vi suttit och garvat som vanligt åt massa sjuka grejer på youtube. Sen har vi kollat upp lite jobb i Norge. Hitta ett inressant jobb. Paketera kycklinglår lät givande. Vi skulle inte gå back pga av matpengar iaf...fy va snuskigt.

Nästa vecka börjar Myggan på kanal 5. Dont miss that! Filip och Fredrik KAN inte misslyckas.

image171


Nä nu tror jag att jag fått stjärt-canser så måste avlägsna. Nej förlåt, näs-aids




Kommentarer
Postat av: Moa

JAG HAR FÅTT NAGEL HIV :S

2007-09-11 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0