Vredesutbrott

Den här helgen har varit så luuugn. I fredags mötte jag upp Emelie och Jennifer på myrorna. Jag fynda skor och Jennifer en sjukt cool skjorta/blus i äkta Jennifer-style. Sen gick vi hem till Jen och snacka skit på the balcony. I lördags åkte jag in och jobbade på cashday. Fick 600 spän i handen efter 3 timmar. Det dög väl. Sen åkte jag till Jennifer och vi gick till ICA och köpte massa gott som vi skulle käka på kvällen. Kollade på film och åt baguette med skagenröra, choklad, ostbågar och nötter. Sen satt vi och läste orgasmboken högt tillsammans. Något som Jennifer verkligen kan behöva. (och därför hade köpt två grejer inne på ooups för att få den gratis) Sen åkte jag hem och idag har jag bara gått och mökat i linne och mormorstrosor heela dan. Dammat mitt rum, fått vredesutbrott och kollat på kristallen som gick i repris. Tyckte de va klockrent att programmet "världens mordernaste land" med Fredrik Lindström vann pris. Hur bra som helst.

Den 17 oktober kommer Johan Glans och Henrik Schyffert till skandiateatern. Jag ska dit! Johan Glans är bäst!
image186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0