Fråga inte hur jag orkar..



Ja ihelgen fick vi besök från sthlm igen. Som vanligt hade vi galet kul hos jennifer. Sen blev det Hugo.



Sen va det meningen att jag och Jennifer skulle gå på Club Blue på Palace som vi blivit bjudna till dan efter. Men jennifer va grymt bakis och jag sjukt trött så vi bestämde att inte gå. Men sen blev jag så rastlös vid 8 tiden på kvällen så åkte in och röjde järnet med Maggis och Emelie. Fråga inte hur jag orkar...



Och imorn ska jag, Emelie och Maggis på bussfest med shoenation ner till Jönköping och deras releasefest där. Får se hur galet det blir :D

Kommentarer
Postat av: anna

hej gumms..
allt bra med dej?? det var ett atg sen..
saknar dej..
pussar

2008-04-14 @ 11:02:59
Postat av: Lina

Vem anna??! Lindberg?

2008-04-15 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0