Jag såg en häst, fest!

Hej hej. Gud jag är sjukt trött jag somnade 5 igår natt. Vet inte varför. Jag låg och stressa upp mig själv och det gick bara inte att sova.
Ihelgen va jag hos Eva för hon fylde 21. Sen fick vi oväntat besök från sthlm. Och det slutade naturligtvis med en galen efterfest som sträckte sig fram till typ 7 på moronen. Jag vet inte va vi gjorde för jag va sååå hiimla borta. Det enda som påminner om kvällen är de 200 kort vi tog och mina blåa knän! Dom är helt blå...!
Jag tror jag lägger ut några av korten imorn.

Hitta den här låten. Va längesen jag lyssna på den. Så hitta jag den här underbara videon.
MYS!


L i n a says:

aa jag tyckte jag kände igen han

L i n a says:

vem e det där då?..det e ju han tönten

L i n a says:

jag tycker han ser för söt ut så det blir fult

Jennifer says:

han e faktiskt het

Jennifer says:

ja lite så e det

Jennifer says:

men när man kollar på papparazibilder  ser han het ut

L i n a says:

sen har han så fruktansvärt töntiga roller

L i n a says:

ok

Jennifer says:

http://www.posh24.se/zac_efron

Jennifer says:

han ser typ ut som aaron carter

L i n a says:

ok jag ändrar mej_!

L i n a says:

jävlar va het stil

Jennifer says:

ja det e en typisk kille i din smak

Ok Eva och alla andra som tycker om Zac Efron. Jag tycker också han är lite het nu:)
image689


Kommentarer
Postat av: Eva

Hahah jag har ju sagt att han är het hela tiden och mycket är det för han har så snygg stil ;)

2008-04-04 @ 01:53:16
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0