Ni var inte trevliga INATT! /Grannarna

Hej och hå!
Nu har jag änligen repat mig efter helgen...haha. Närå men typ. Jag skäms ihjäl när jag tänker på hur galen jag måste varit. Tequila är livsfarligt! Och annan sprit också för den delen. Jag tål inte sprit, jag måste dricka cider, inget annat!
Kvällen började bra hemma hos Eva som har fyllt år. Jag tyckte tjejen har så lite armband (ironiskt som fAn!) så hon fick ett par läckra från indiska. Guld-oranga fick hon av mig. Sen gjorde jag ett fint present kort i sjuk tidningsstil som jag börjar bli känd för nu tror jag.
Sen ringde sthlmspöjkarna och sa att dom skulle komma till norrköping. Klockan va väl typ 11 när dom ringde och dom kom väl fram vid 1. Haha dom tog taxi från sthlm. För det gick inget tåg. Snacka om att ha bestämt sig. Dom hann dessvärre inte va inne på Hugo så länge eftrsom det stängde 2. Men det tog vi ju igen en aning efteråt hemma hos Jennifer. Vilka idioter vi var. Jag minns typ inget men det ser rätt kul ut på bilderna....
Jennifer fick en lapp i brevinkastet på morgonen av grannarna. Det tyckte jag va kul.


image698image719

Jaaa va ska man säga. Vi hade jävligt KUL iaf!
Filmerna behåller jag för mig själv(!!)

Kommentarer
Postat av: Andre

VA VA VA VA VA !! ja visste inte enns att du hade en blogg !! å du har ju haft den ASA LÆNGE ! :D

hahahahah faaaan vilka roliga bilder :D haha.. hælften av dom hade ja typ aldrig sett! :D HAHA!!

2009-11-07 @ 22:13:00
URL: http://dazebras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0