Shopaholic...nja

Shopaholic.
Är jag faktiskt ganska långt ifrån att vara. Men ja det kan man väl säga att jag har varit iaf under den här stillasittande helgen. Fick för mig att kolla alla kläder på ellos och asos sida. Jag får sån ångest över att jag inte inhandlat några kläder på hur länge som helst och inte springer runt på stan i vår hysterin som jag borde. Men kom ju på att det finns internet. Vilket kanske inte är så bra iförsej eftersom ett knapptryck är det enda som behövs. Men man kan ju skicka tillbaks. Det blev några knapptryck......

image590
image591image592image593detta är leggnings btw

Kommentarer
Postat av: Jenny

vartifrån beställde du addidas dressen? :)

2008-04-01 @ 15:21:54
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0