Tacogratäng!

Vilken stillsam helg det här blir. Igår kollade jag mamma och brorsan på lets dance och åt mammas delikata tacogratäng. Jag här lärt mig äta tomat btw! Jag äter det på ostsmörgås och till mat. (skulle aldrig få för mig att äta det som ett äpple, det är bara gott till annan mat!!) Trodde aldrig det skulle bli möjligt. Det stämmer verkligen det där med att smaklökarna förändras med åldern.
Men iaf lets dance va ju bra denna gång med, jag och mamma sitter alltid och asgarvar åt killarna som försöker dansa, det är så gulligt när dom går in för det men utan resultat. Det ser så gulligt halvhjärtat ut. Och Mi Ridell är så fruktansävrt lik mamma när dom filmar henne nerifrån. Haha, det märkte jag och jennifer redan förra programmet, det va så jag fick gnugga mig i ögonen. "Nemen titta, Agge är med i Lets dance!!"
Sen hitta jag och davve hela Jalla jalla på youtube så satt och såg på den. Sååå bra den är! Underbar film.
Sen så är det lördag idag och jag tänkte forsätta mitt svenssonliv i stil med en hemmakväll och kanske lite rester från igår och kolla på melodifestivlaen. image584

Vet ni! Min kamera är pajj igen! hahaha! Men den här gången är det varken jag eller jennifer som har tappat den utan det har blivit nåt fel på batteriet tror jag. Udrar va dom tänker om stackars pappsen som snart har gått in med den på onoff säkert 4 ggr redan. Aja.image585














































Jag har börjat få så härliga vårkänslor. Jag vill att det ska bli vår nu! Försommarn är nästa bättre än sommaren. Så mysigt när solen börjar titta fram och man kan trappa ner från dun till skinnjacka. Sitta på utecafé och se fram emot den riktiga sommaren. Mmm;)
Så blir jag så himla nostalgisk när jag ser kort från förra våren. Speciellt en helg. Den va så fiin och det blev tjejkväll i svärtinge mitt ute på landet och en aning bakis i stan dan efter och med Asad då det blev halvars. Det va tider det :)
image586

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0