Celibat

Heeej!

Hela den här veckan har vart så sjukt annorlunda. Jag har bott alldeles själv i Jennifers lägenhet i stan. För hon har vart i fjällen i en vecka. Skönt tänkte jag. Kan jag gå upp senare när jag ska till jobbet. Men jag blev sjuk och kunde inte gå till jobbet (låter som jag tyckte det va jobbigt..pfff!) Så jag har suttit hemma och kollat på MTV så mkt det bara går. Och massa annat skit. Emelie och Jennifer tycker jag ska lära mig att leva utan datorn. Och det va jobbigt! Men jag vande mig.
Emelie kom på besök ett par gånger också. Vi busa lite med Jennifers garderob.
image548Stockholm streetstyle nästa..

Sen gjorde vi lite annat för att stimulera en vardag i regnets tecken


Fan ibland trodde jag att jag höll på att bli galen. Ett liv i celibat!
image553

Aja, jag tyckte lite synd om mig själv. Men nu vet jag hur det känns att va Jennifer iaf. Förutom att jag inte jobbade nåt på hela veckan...
Nu sitter jag här och är jÄtte festsugen. Men ingan kaaaan. Åååh va de e jobbigt.

Och här är nu min en vecka gamla lugg!....Jag blev väl rätt nöjd. Förutom att jag kände mig som cleopatra när jag gick därifrån.
image555image556image558

Va tycks! Emelie tycker jag ser ut som lilla My. Good or baad..(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0