Hängbuk

Tjena fan. Du som säkert är den enda som läser min blogg. haha..känn dej hopplös!

Ny vecka...nya tag. Ja nu jevvlar ska det ske saker här. Förhoppningsvis.
Det blir hårdbanting på hög nivå från och med imorn. Jag kan inte acceptera det här längre. 
När man sitter och trycker i sig ostknäckes, ostbågar och en chokladkaka samtidigt som man sitter o glor på vicktorias secret med hängbuken nere vid knäna i soffan så börjar man fan undra hur länge man ska orka se ut såhär..hahaha. Nu ska jag börja träna igen. På kära sol & motion. Blir lika hårt som förr. MINST 3 pass i veckan. Helst 4. Och så får jag se om jag kan motstå Guds gova och det som göt livet värt att leva ~ MAAAAAT!!!!

Jag ska visa hur jag kände mig för nåra veckor sen framför tv:n och victorias secretshow...
Som hon i bakgrunden på den här bilden!!!!! HAHAHA
image559

Haha, tyckte jag va rolig där...

Utgång med Eva förre helgen. Och utgång både fredag lördag den här helgen me Emelie och Jennifer. Hugo blev det och ganska tråkigt. Jeje, får väl hoppas på roligare utgång löningshelgen. Blit iaf teaterbaren med jobbet på fredag. Hoppas det blir kul=)
image561
image563

Min laptop har ju vart på lagning så jag hade glömt alla bilder o filmer och allt annat jag hade på den. Och nu när jag fått tillbax datorn så finns det massa roligt jag glömt bort. Kolla snusket!!!






Kommentarer
Postat av: Eva

Skit snygg bild på nicole richie ;)
Lina vi tog ju massa roliga och snygga bilder nör vi va ute sist och ändå valde du att lägga upp dom två fulaste bilderna på mig för hahaha.

2008-01-24 @ 03:20:36
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0