Köpsug

Ringde till HM idag. Hade Beställt hm kläder ala Roberto Cavalli i november. Och har inte fått dom än! När jag ringt förut har dom kommit med dåliga bortförklaringar, men idag, äntligen, är kläderna på väg! Tur för dom! Trodde dom hade sålt för mer än va dom hade sytt upp. Fick 50 kr i rabbat..wohoo! Not. 
Cavalli har ju vart min favorit sen jag lärde mig läsa Elle:p Så hade vart så sjukt typiskt mig att inte få tag på nåt när det äntligen hamna på HM.
Beställningen som är påväg består av en scarf, bh, trosor, skjorta och en t-shirt till min bror som skulle varit julklapp. Nu blev den ju en något försenad julklapp, som han dessutom får betala själv! Haha!
image573

Gud tror aldrig jag har varit så här pank som jag är nu innan löning. Kan bero en hel del på att jag har lekt kung i baren några helger i rad nu. Ajing bajsing! Måste gå tillbaks till gamla goa tider då man drack enbart innan man gick ut och inget mer! Haha.
SÅ typiskt också att jag hitta tillbaka till min favosida eleven.se på jobbet idag och fick köpsug så det bara sprudlade om det. Är sugen på en consealer från smashbox. Har aldrig provat märket men nåt säger miga att det ska vara bra.
Varför ska man alltid bli köpsugen när man inte har pengar! Och sen när man har pengar och är köpsugen, så hittar man inget att köpa! Good combination there...
Blir att spara in lite på varje lön nu när Jennifer gått med på att dra till Thailand nästa Januari också! Eller gått med på, det va hennes idé. Hoppas du håller det nu gumman!
image574

Jag måste ta tag i mitt körkort snart!! Jag kan ju inte göra en Agneta Eriksson och åka buss i resten av mitt liv!
Men helt ärligt, jag är livrädd när jag kör bil! Och pappa är livrädd för mig när han sitter brevid. "Kan du aldrig lära dig att du OCH bussen FÅR plats på en och samma väg utan att du ska köra ner i diket!!" "Bromsaaa innan du svängeeeer!" Haha.
Jag kommer nog inte våga åka bil när jag väl fått körkort. Kanske enbart om jag fick fjolla runt i den här..
image575
Haha, av nån konstig anledning har jag alltid velat ha en citroen, typ den som är lite bubbelförmad. Sen hitta jag den här och ba wooow..haha


Aaaaaah! Jag tro inte det är sant! Heath Ledger är död! Dom sa det på nyheterna! Nu, precis nyss! Hjälp! Jag måste ringa Jennifer.....

What! Varför..
image576
Han hade ju barn! Med Michelle Williams som tydligen befinner sig i Sverige och spelar in film av Lukas Moodysson..


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag gillar bilen ;)

2008-01-24 @ 03:14:55
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0