Blä på er!!! Usch! Fy!

Ja här sitter jag och är festsugen för ovanlighetens skull. Många som ska ut denna påskafton ser det ut som. Men inte jag inte. Nee. Och för en annan ovanlighets skull så är det ju inte beroende på att jag inte vill, utan pga av homie-brist.
Ibland känner jag bara blÄää. Antingen så vill ingen ut. Eller så ska dom ut, men med andra personer, och då är det tydligen svårt att bjuda till. Och så har vi dom som myglar med att dom ska se på film eller softa men som egentligen är sjukt festsugna och tillslut drar ut endå fast med andra...
Så sitter man här i Krokek. Och äter ägg tills man skiter på sig och kollar på nån dålig film.Väldigt sjysst, mkt! ...
Thank you god for giving me too much friends that I almost cant handle it...Undertecknat IRONI!

Sen finns det ju dom som bjuder till men det är bara killar... Två stycken som vart sjyssta ikväll men finns ju ingen vän som kan kompanjera. För ett höns i en tuppgård vill jag fan inte bli! Hehe, den passade bra såhär på påskafton....Ooof, sjukt dålig humor man har.

Svaret på frågan ska du ut ikväll på msn, har blivit lätt: Nää, jag vill ut o alla mina kompisar ska ut..men jag kan ändå inte gå ut...

hmm...confused?

Jag ställer mig frågan. Hade det vart en anna sak om jag bodde i stan?
Jaa, det tror jag!

image675image676
Byter ut vin mot rabarber-te ikväll då! Så här kul har jag haft idag.....................................


Moa var här igår. Vi åt gott och jag drack lite vin. Lekte lite med käre Kattarina the Cat också. Moa va lite rädd för henne...
Imorn ska hon sova här igen. Då ska vi spela bingolotto och ta hand om våra fötter. Ska smörja in fossingarna i fotmask och lite fotbad på det också...Lätt att glömma bort dom små liven ibland ju!
image685image686image687image688Åå! Fotmask. cant wait!!!!...Skämt o sido
image683image681image684
Vad ett glas vin kan göra för en kväll..(?)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha mygla? Det blev en impulskväll och eftersom du bor i krokek så kan du ju inte hänga med.
Flytta in till stan ngngång så kan du med hänga med nästa gång.

2008-03-24 @ 14:13:38
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja impuls kan man ju tolka hur man vill i det här fallet. Eller så är det bara jag som är synsk...Eftersom jag skrev inlägget halv 8 innan du gick ut (punktpuntpunkt)Eftersom jag fatta att du skulle gå ut ändå.
Skitsamma jag va tvungen att lätta mitt hjärta för det va ju fler än du som va ute denna kväll.

2008-03-24 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0