Falafel

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

asså ja funderar på att flytta ut i ett tält eller nått

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

är sjukt trött på mamma & pappa

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

är du på eller?

L i n a says:

ja vi kan göra som vissa uteliggare slå upp nåt tält i skogen

L i n a says:

o ett stormkök

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

ja ska göra en egen dokumentär

L i n a says:

ja så säljer vi den så blir vi rika

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

den ska heta... att bo hemma mot sin vilja

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

fatta oss... bah hej vi har bott här i 10 dagar nu, vi har 2 korvsnuttar kvar och inget vatten. I morse var det ´- 5 grader i vårat tält och gasolen i stormköket var slut

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

vi låg i samma sovsäck för att behålla värmen

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

men på morgonen hade kondensen gjort att våra kroppar frysit i hop

L i n a says:

HAHAHAHAHA

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

så vi fick ligga kvar tills solen gick upp och temperaturen i tältet steg

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

bah dag 2

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

i dag har lina & jag grävt ett hål som vi kan göra våra behov i

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

vi har även gjort en fälla för att kanske ha tur och fånga en hare

Skogsmoa | Wild & Crazy says:

moa har nemligen gått en snabbkurs i slackt

Skogsmoa | Wild & Crazy says:vi ska försöka hålla oss vakna hela natten för att kunna dricka harens blod innan det levrar sig

Lite roliga konversationer man haft...

I helgen blev det partajj me Moa. Var först och förfesta med Moas kompisar sen drog vi till Hugo där det var ganska segt för femtielfte gången. Fan det är så typsikt...När man börjat tröttna på Otten så fann man Hugo. Och nu när man är trött på Hugo, ska jag verkligen behöva sträcka mig så långt och behöva gå till Palace..??! Tydligen.
Får verkligen hoppas att Palace lördagar knäcker Palace fredagar, för Palace fredagar...nä jag vågar inte ens skriva här va jag tycker om Palace dom gångerna jag varit där och FÖRSÖKT ha kul. Bland skumma personer i pokemontröjer som står och hoppar som freak ensamma på dansgolvet, eller tysta panelhöner som står och snuttar på drinkar, dåliga husband som inte går att dansa till och "roliga" teman som alltid slutar med barnkalasfaktor. Neeeeee. Och JA, jag föredrar hellre "mörkt" dansgolv med bra musik inne på Otten...

Aja, efter att ha haft sådär kul på Hugo så gick vi till nån pizzeria på kungsgatan och jag beställde falafel för första gången i mitt liv. Och det visade sig vara ett mkt bra köp, det va skitgott ju!! Så nu ska jag fortsätta köpa det istället för vanlig kebab. Har tröttnat på kebabkött så mkt att jag inte kan äta det längre. 
image627image663GLÄDJESKUTT?!

Nu innan vår och sommar blir man ju som alla andra shoppinggalen. Men jag är ju arbetslös och fattig! Jag får panik. Jag vill ha sååå mkt!
Jag blev så himla sur på myrorna häromdan. Hade hittat fulaste långklänningen i väärldens gulligaste tyg som jag tänkte att Jennifer skulle få sy om till en kort kjol till mig. Svart tyg med små blommor på va det. Men tror ni inte att den fula klänningen va borta två dar efter när jag skulle köpa den. Asså den va så ful och jag har svårt att tänka mig att nån tänktt lika kreativt som jag när jag såg den...men tydligen, så typiskt! För nu är faktiskt myrorna det enda jag har råd med, om knappt det...
Sen vill jag ha massa annat. Listan tar aldrig slut. Höga jeansshorts och nån cool jeansjacka (dock inte tillsammans) och sen vill jag ha nån t-shirt me nåt sött på, typ musse, och så vill jag ha en orange chanel-fejk, och massa annat. Villhavillha! "Köpe och köpe, än hör aldrig annat"..som min pappa skulle sagt/säger...
Och har surfat runt lite på diverse sidor för att hitta en speciell typ av solbrillor jag vill ha. Har hittat röda fejk ray ban som jag tror ska köpas för dom pengarna jag inte har. Men sen är det ett annat par som jag bara har sett på bilder i massa tidningar bl.a men som typ inte går att hitta.image664
Ungefär så ser brillorna ut
Det närmsta jag kom va dessa

Annars så hann jag med lite shopping innan ruineringen, bla den här jeansvästen från hm


Kommentarer
Postat av: MoaMoa

hahahah Lina vilka vettika disskusioner man kan ha på msn :P

2008-03-12 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0