RELEASE!

Jag har äntligen tagit mig i kragen och sagt upp mig. Efter 1 och ett halvt år på Transcom så kändes det ganska aktuellt. Med tanke på att det från början bara va meningen som ett "tillfälligt" jobb till jag skulle hitta nåt annat. Sa upp mig med omedelbar verkan i måndags. Känns underbart. Dags för ett nytt kapitel i mitt liv nu, som Asad så fint uttryckte det. Så nu är jag ledig och softar av mig, om man ska säga det på ett finare språk. Vill ju hest inte bli kallad arbetslös.
Det känns helt sjukt att va ledig och inte veta hur länge man ska gå hemma utan att göra nåt. Så här i början känns det underbart, helt overkligt, men blir nog jobbigare med tiden. Tur för mig att jag bor hemma och inte själv, då hade situationen varit en helt annan.

Igår åkte jag in till stan och träffade Moa. Vi tog en pastasallad på fräcka. Jag kände mig tjock efter att ha ätit upp allt medan Moa typ lämna allt.
Disskuterade bl.a Moas plötsligt, akuta pojkvänsbehov. Efter nu ca 2 och ett halvt år av singellivet så kunde jag fortfarande inte säga annat än att sluta stressa och njut istället. Den där känslan har man alltid vid den här tidpunkten på året då vårkänslerna dyker upp. Hade människan haft en parningstid hade det förmodligen varit nu, så det är bara att ignonera känslan att behöva någon med en gång. Har man för bråttom kan det lätt bli så att man släpper in vem som helst på livet, och det är inte bra! Jag tror/hoppas hon insåg det efter ett tag. Jag kan inte sticka under stol med att jag också känner att jag vill bli kär och allt det där men jag väntar tills det dyker upp. Nån gång måste det väl göra det...även om jag är bra på att dissa och ångra mig skarpt efteråt när det redan är försent. image621 
















































Sen tog vi en runda på stan och till myrorna för att senare gå tillbaka till fräcka för att unna oss lite fika också :) Sen gick jag och träna dance på sol & motion och sen bar det av hem.
image625

Idag vakna jag halv 10 och gick en promenad runt svinsjön. Tog 1 timme och 10 min. Jävligt skönt, var underbart väder men blåste lite för mkt.
image626
Så hurtig i min nya adidas ;D

Kommentarer
Postat av: putte.

Meega söt :) / Starme @bdbd :D.

2008-05-05 @ 02:46:37
Postat av: ..

den där bilden med dej och killen ser ut som att vara taget från en mer reklam, men allt jag ser är dina skor.. så sjukt snygga.

2008-05-07 @ 12:52:41
Postat av: Lina

Fan va lik paris hilton du var på sista bilden:O

2008-09-15 @ 23:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0