Skeptism

Igår brottades jag med mitt eget pekfinger. Jag är arbetslös och urfattig. Men sista tusingen fick ändå gå till denna skinnjacka. Hoppas det blir ett bra köp..!



Sitter och kollar på Ellen Degeneres. Sen kommer Emelie hit och ska berätta om sin weekend i Milano. 
Sen ska vi väl va de eremiter vi är och sitta här hemma i "min isolerade borg" som hon valde att  uttrycka det i ett sms, och lukta illa..
Nä usch va tragiskt det lät! Men vi är lite så...Vi är ett typiskt exempel på folk som tänker för mycket och därför får problem. Grubblar tills man inte ser någon som helst utväg till nåt positivt i livet. Finns ju dom som aldrig funderar över livet utan som bara går omkring i ett vakum utan att fundera på livets stora frågor, till den kategorin hör inte jag och Emelie. Vi stör oss som fan på folk som är just så. Mår superduperbra jämt för att man är dum nog att aldrig tänka efter. Antar att det krävs ett heltidsjobb för att  överhuvud taget komma in i ett sånt tillstånd...Nån gång är det förhoppningsvis min tur.
HAHA. Läs detta med viss glimt i ögat, men alla känner säkert igen sig ibland. Eller kanske inte, är kanske bara vi två som skrattar ironiskt åt allt som jämt ska hända just oss!

Ikväll blir det att befria alla onda tankar i en vild afrodans!
Träning är iaf nåt!
Bild från 2007

Kommentarer
Postat av: Tessie

Tjaaa gumman! Har du tid att ses snart??? Puss

2009-04-23 @ 18:44:04
URL: http://schappe.blogg.se/
Postat av: Tessie

Då kör vi på tisdag då??? :D Kom hem till mig då, så får du se hunden :)) Pusss<3

2009-04-23 @ 22:27:45
URL: http://schappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0