Diabilder

HELLO

Fint väder idag. Och jag gör inte ett skit för att njuta av det. Jag sitter i en stor t-shirt me knut på skallen och har kollat på web-tv på alla kanalers hemsidor. (mitt nya tidsfördriv) Jennifer ringde nyss och gav mig en liten utskällning för att jag sitter inomhus idag.
Vet inte om det är för att jag va sjuk på riktigt (för första gången i mitt liv typ) förra veckan och att kroppen fortfarande försöker återhämta sig efter chocken men har vart sjukt trött och oeffektiv dom närmsta dagarna. Orkar ingenting...kan bero på annat också men det är ändå inte likt mig!
Men trött va jag iaf inte i lördags då Moas mycket roliga barnkalas resulterade i en riktigt konstig fylla inne på otten. Betedde mig helt lustigt. Vakna igår me största ångesten, kändes inget vidare...hehe. Fick sånna konstiga "diabilder" i huvet, som johan glans så fint uttryckte det, under dagen. En av diabilderna inefattar mig utföra norra europas osexigaste vurpa inne vid sofforna på otten, sätter mig typ i spagat men reser mig snabbt upp igen som om ingenting har hänt, typ vinögd.

Kul att vädret iaf börjar bli riktigt great. Kul att slippa alla fula vinter/höst jackor och ta på sig nåt mkt syggare. Min väldigt begränasade ekonomi tillåter mig ju inte att köpa några som helst nya kläder. Men är iaf glad över att jag lät några slantar gå åt till en kavaj att ha i vårvädret.  Asså, jag försöker återanvända allt jag har på nya sett hela tiden. Minns ärligt inte sist jag gick på stan och verkligen shoppa loss. Kan va ett halvår sen. Ledsen blir man också när man knappt kan köpa en present åt sin käraste när han fyller år. Men han fick iaf en jättefin skjorta av mig. Sen när jag får ett riktgit jobb ska han få tillbaka allt han nånsin varit värd att få! Sådeså!



Varför lyssnar jag inte mer på David Gray?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahha va ramla du ine på otten hahah det missa jag va du själv då??ja döööööööööööör

2009-04-08 @ 21:09:58
Postat av: baranyai det va från mej

2009-04-09 @ 21:24:55
Postat av: lina

haha..ja jag undra precis vem det va...

haha! du hade dött av garv om du sett!!

2009-04-10 @ 11:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0