Snor

Jag sitter här och snorar!
Massvis med snor! Va i djurparken på introduktionsdag idag. Tre stora solar på smhi:s hemsida resulterade i leggings och kavaj, vilket skulle komma att ångras. Vi va ute hela dagen och större delen av sällskapet bestod av tjejer iklädda upprullade jeans och öppna skor...lite vi frös! Så nu sitter jag här och andas under en kopp te. (funka faktiskt, haha)
Blev tilldelad mycket bra butiker. I seasidestore vid delfinariumet och i vildmarkshotellets egna butik hittar ni mig i sommar. Så det blir mjukdjur, t-shirts, inredning och spa-artiklar för hela slanten. Och markolio på repeat =/
Jättetrevligt och roligt folk, så det kan nog bli kul.

Igår va jag och Daniel och käka pasta på pappagrappa. Det va supermys och superdyrt. Blev det iaf...efter alla grejer servitören lura på oss. Han tyckte väl vi såg måttligt livserfarna ut och börja förklara vilken gård i Italien vinet härstamma ifrån och vilken smak det hade. Vi nickade artigt som om vi aldrig gjort annat än att dricka fina viner från Italien i vår livstid. Nu va det inte det som blev dyrt utan massa annat småskit. Priset på chokladsufflén va väl att kliva något över gränsen, tyckte vi iaf efter vår första restaurangvisit efter Thailand, där vi dela på förätt och efterätt för de va så stora, och kostade oss 8 kr var...I miss that!

Danne på pappagrappa.
Vi på elefant.

Thailand, frosseriernas land ;)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0