Ryck

Tja!

Det rycker i levern på mig! Är riktigt festsugen. Känns som det va evigheter sen. Så imorn blir det full fart oavsett vad som hitts på! Förmodligen grillning hemma hos emelie i krokek. Var väldigt tveksam till om valborg va en sådan dag man går ut på...men frågade danne idag och han sa "jaaa" (väldigt övertygad). Trodde jag inte!

I helgen va jag på vildmarkshotellet och jobbade i butiken där. Världens krongligaste kassasystem! Usch va svårt det va...fick slå in namnet på varan på ett tanjentbord vid varje köp. Men det lär man väl sig tillslut.

Nu är det verkligen kris i plånboken och det får resultera i att jag säljer mitt cc skye armand. Det får fortsätta att gå i arv...hör av dig om du är intresserad. Jag börjar väl på 700 för att se hur det går. På blocket eller tradera kan jag nog sätta högre men har aldrig lagt ut nåt där förut så det tar nog sin tid.


We are the people that rule the world
A force running in every boy and girl!
Jag gillar verkligen dom här killarna!


Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: Tessie

Heeej :D Jag är lite sugen på ditt armband ;) hehe..

Vad tar du för det???? puss..

2009-05-09 @ 23:41:20
URL: http://schappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0