Dagens ris: Stora pattar

Hello.

Nu har jag handlat klart alla julklappar. Det är skönt att ha det gjort:) Nu kan man ta det lilla lugna innan julafton. Men annars tycker jag det är jäkligt kul att handla julklappar. Älskar att se folk öppna mina paket som jag handlat till dom! Haha. Mycket roligare än att öppna själv tycker jag. (Om jag inte skulle misstänka att paketet innehöll ett jobb, en bostad och möjligen ett dödstestamente från en oljeschejk)
Jag vet redan en sak jag får av Danne. Jag var med när han köpte det. Hittade fina underkäder från Sonia Rykiel för H&M när vi var och handla julklappar tillsammans. Jag gillar inte push up pg.a av mina bomber och trots att jag tycker bustiern i satin är sjukt fin från den kollektionen så ser jag inte klok ut i sånna. Men jag hitta en berfekt bh i spets med bara bygel som satt hyggligt. Efter att ha sett lite av modevisningen på internet så sjönk mitt hopp något när jag stod och letade bland storlekarna. Men jag hittade rätt tillslut och det kändes hur bra som helst att stora designers kanske börjat vidga vyerna lite. När jag står i provrummet ser jag att det hänger en extra prislapp på bh:n. På den står det "Now even in D-cup!" Som om det vore vÄrsta grejen..Jag muttrade surt om upptäckten till Danne som stod utanför och höll tummarna. Han flina och sa "Vi får akta oss så att det inte rullar ner en jalusi bakom kassorna med en etta på och en trumpet triumf utbryter och en röst utropar, första d-kupan är såld! när vi betalar sen"
Då bev jag lite glad igen. Men ärligt, är inte d-kupa vanligt eller är det bara jag som är nåt oidentifierat från yttre rymden?

Men jag hatar att ha d kupa..Det är mycket snyggare med små. Kläder sitter så mycket snyggare! Man ser automatiskt smalare ut! När man t.ex har oversizetröjor på sig så faller inte tröjan så smickrande alla gånger. Man riskerar ofta att se ut som Katjakaj i Katjakaj och Bentebent. Skulle man kanske göra en förminskning? Nä. Skulle inte tro det.

Snygga bilder eller hur! Men så här små anses nog bara snyggt i modebranschen.
 
Det här är det fulaste som finns enligt mig.
För mig är det här nåt oidentifierat från yttre rymden..




 

Kommentarer
Postat av: faskes haske

det måste va svårt o ha de där jättepattarna som hänger o slänger vart man än går. faller upp och lägger sig runt halspulsådern när man ligger ner och kväver en till en långsam o plågsam död!!! men det är ju som om man är arbetslös vill man ha jobb, har man jobb vill man va hemma. har man inga tuttar vill man lägga alla pengar man nånsin sparat på att spränga in ett par mega implantat som sitter som två fotbollar under hakan. faske då!

2009-12-17 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0