Poppis

Jag kan förstå frustrationen hos smått kända personer när dom får miljontals vänförfrågningar på facebook och msn. Jag kan verkligen det! För det har hänt mig varje gång jag loggar in på msn i 2,5 år tillbaka.
Varje gång jag loggar in är det minst en förfrågan som poppar upp. Formaterar jag om datorn eller loggar in på nån annans dator kan det komma upp till 200 förfrågningar som jag redan tryckt bort på min dator. Efter att vi formaterade om datorn sist hade jag 35 stycken som jag var tvungen att trycka bort. Det är inget man gör på 1 sek heller.
Jag tror det här kan ha sin grund i att jag och min bror för ca 3 år sen satt och drev med en utlänning på min msn. Han kunde inte engelska så jättebra och min bror älskade att driva med honom, han var äldre kanske 35 uppåt 40. Men jag tyckte det var obehagligt för han började ta bilder på min msnbild och skicka till mig. Jag blockade honom och tog bort honom. Efter några månader så fick jag massa addningar från folk från Kosovo. Först trodde jag att det var han som började adda mig från olika påhittade adresser. Men det bara fortsatte och fortsatte. Och det pågår än idag! Jag har sökt min mailadress och Kosovo på google men det kommer inte fram nåt. Jag har två mailadresser och den jag har på msn är den äldsta som jag gjorde i 6:an och därför är den inte så jättemogen. lina_wagina. Mmm jag vet! Så det kan ju ligga nåt i det. Att dom tror att jag kanske är nån slags porrstjärna som ska visa mig i webbcam. Så har säkert han det där äcklet lagt ut min msnbild jag hade då och skrivit min mailadress. Är du som läser detta ett datasnille kan du inte försöka hitta vart dom kan hitta min mail. Har försökt få ut information från vissa som addat mig men dom kan verkligen ingen bra engelska men vad jag och Danne försökt tolka så är det nån sida dom hittar min mail på. Alla jag har frågat säger att dom kommer från Kosovo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0