Shoppingstopp

Varför ska rödlökssmaken sitta i så länge efter att man ätit? Åt varma mackor på coffeehouse kl 4 idag och jag har rykande färsk rödlökssmak i munnen fortfarande! Najs!
Jag och Tessi va som sagt och fika sen blev det spring på stan som vanligt. Jag hittade 2 plagg på bikbok. Hittar aldrig nånting där men idag gick jag som en dektektiv med lupp, och det funka. En fin ljusgrå tröja med knappar hela vägen ner på ryggen och en svart klänning med lite puffärm. I efterhand tycker jag att den är lite tråkig. Hittade en annan med rejäl puffärm som var skitcool verkligen. Jag passade i den jättebra också. Men jag tror att man lätt tröttnar på en sån.
Efter det så gick jag och Dannes mamma på Amalias och hennes mammas vernissage. Jättefina saker dom kånkat ihop! Själv blev jag mest sugen på ett silverarmband med ingraverad text. Måste bara komma på nån fyndig text först. En coldplaytext står ju högt i kurs..

Badrumsfashion

Nyår blir ju en riktig höjdare i år! Jag ska jobba till kl 22 och börjar kl 8 dagen efter! Man får se det från den ljusa sidan! Någon nyårsblåsa behöver man ju inte ha nån onödig ångest över..Julafton och juldagen skulle ju farmors blus vara fin. AJA. Shoppingstopp på ett tag nu! Allvarlit talat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0