Mot Kolmårdsskogen

Nu är jag definitivt klar med alla julklappar! Gud jag bara sprutar ut pengar omkring mig. Hoppas på att slippa svårare ångest när jag kollar kontot, vilket jag helst struntar i. Det man inte ser lider man inte av!

Nu ska jag och Danne snart åka hem till mina päron och julmysas lite i krokek. Klä granen ska vi bl.a göra. Jag måste ta med mig de julklappar jag handlat med hem idag också. Jag har 4 st XL påsar var av två innehåller kuddarna jag hittade till mamma. Dom kommer tro att jag överkonsumerat julklappar till dom i år. För det ser mer storslaget ut än vad det är.

Mot kolmårdsskogarna!
  


Kommentarer
Postat av: Tessi

Haha! Jag med. helt såld ;p Mysigt att klä granen då :D ha en bra kväll gumman! Ses snart.. Puss

2009-12-19 @ 18:00:20
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0