Orättvist

Bakis är ju bara förnamnet. Igår mådde jag hyffsat på morgonen. Klarade till och med av att stå i kö inne på proppfulla monki i en timme för att Jennifer var tvungen att lämna tillbaka ett par skor. Vi käkade toast på coffeehouse. Sedan kom Eva som mer eller mindre låst ut sig själv och vi åt wooktime. Sedan kom Danne med Ben & Jerrys och ostpopcorn. Sen på kvällen sprang Eva iväg på min begäran och köpte pomme och dipp till oss. Och en glass med kolasås, som egentligen skulle ha chokladsås (katastrof)
Jag mådde bara värre och värre ju mer dagen gick och på kvällen trodde jag att jag skulle avlida. Hjärnceller hade varken jag eller Eva kvar för dom hade vi troligtvis supit bort. Eva skulle betala med mitt kort varpå jag säger att jag inte kommer ihåg mitt lösenord till mitt kort. För det första så borde koden till kontokortet alltid hänga med oavsett vad man utsätter sig för, men att kalla koden för lösenord då?
Och tappade ord hela tiden, vi kunde inte föra en vanlig konversation! Så det va lika bra att äta och hålla käften.
Kul också att jag upptäcker skrapsår på knäna och en bula i huvudet och det jag fruktade mest blev ett faktum när Amalia idag berättade att jag gjorde en vurpa på scenen framför dj-båset vid vippen. Tummen upp Lina! Och jag som inte ens drack speciellt mycket.
Så orättvist.





Kommentarer
Postat av: Tessi

Snacka om att fyllehungern verkade vara på sin plats iallafall ;p



Puss gumman<3

2009-12-28 @ 01:44:53
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0