Koh Samui

Hej!

Nu ar vi pa Koh Samui (ni tanker Koh hit och Koh dit, same shit) Och nej, det e faktiskt ganska stor skillnad. Har ar det mycket storre, mycket mer folk och forsaljarna har ar till och med jobbigare an dom i Phatong. Alla sprutar ur sig flygblad och vill att man ska besoka deras skitrestaurnager och forsaljarna, sarskilt dom som vill salja skraddarsydda kavajer ar sa javla pastridiga. Fattar inte hur dom orkar. Men vi skiter i dom har har det sa himla bra anda.

Innan vi akte fran Koh Tao sa var vi pa Cabare' med massa transer som upptradde. Det var roligt att se. Danne satt pa helspann i slutet nar dom skulle plocka folk fran publiken, han satt verkligen och kolla ner i bordet, vilket slutade med att det narmsta han fick komma en transa var nar en lite fling uppstod mellan han och den tjockaste och fulaste av dem alla som peka pa honom och slicka sig runt munnen nar dom gick runt och skulle ha dricks. Grrrr...

Sen hann vid med att aka jet ski ocksa. Skitkul men halvt panikartat. Sa himla fort det gar! Sen hande ju en lite insident ocksa nar Danne skulle svange direkt efter en fiskebat (som vi antog va typ taxibat som alla andra dar) och fastnar i thaigubbens fiskelina och han blir rasande och skriker pa oss som om han ville doda oss. Vi markte ju inte att vi hade akt in i den direkt heller. Kunde gatt illa konstaterade vi nar vi hoppat i land. Lina: '"det har kan jag inte skriva i bloggen sa mamma far en hjartinfarkt" Danne: "Joo snalla, sa skriver du att om vi fortsatt akt utan att marka nagot hade fiskelinan tillslut dragits at och draget kommit farandes och slitit upp vara struphuvuden..."
HAHAHAHAAHA, dar fick du mamma.

Sen dagen innan vi skulle aka hit till Koh Samui sa var det fotbollsmatch som borja kl 1 pa natten som Danne ville se. Jag va astrott hela dagen och undrade hur jag skulle lyckas halla mig vaken enda till kl 3 pa natten, da matchen slutade. Bestamde mig for att hava i mig 2 sma flaskor thailandsk red bull typ. Och jag VARNAR er. Drick aldrig den! Det slutade med att jag lag vaken hela natten men tinningarna fulla av pulserande blod som jag kande av och trodde att huvudet skulle flyga i luften, eller fa en hjarnblodning i ren hypokondripanik! I typ 3 timmar fick jag sta ut. Jag antar att det fanns ett syfte med att flaskorna var sa himla sma...haha!

Idag har pa Koh Samui var vi i en Safaripark och red elefant kolla pa elefantshow, apshow och krokodilshow. Det var hur kul som helst att rida elefant!!! Fick kliva av sjalva sittbanken pa elefanten och sitta pa huvet. Sen innan vi akte hem holl vi i en liten tiger och leopardunge. Skitsota!

Imorn ska vi steka pa stranden for i overmorn aker vi till Bangkok!


Pusss

P.s Thank God det finns Mc Donalds har! =D


Kommentarer
Postat av: din enda vän

ohhhhhh äntligen får ja läsa din exklusiva blogg.. har ju inte kunnat gå in på internet men idag va ju tvungen o kolla så ja gick in på internet på jobbet vilket e strääängt förbjudet haha. såg att ni tagit likadana kort som oss på leopard mm.....sjukt att vi hållit i samma djur du o jag :) saknar dig massa massa massa när kommer du hem? jag ska va den första du möter det har ja bestämt. ska bara bada i brun utan sol o låtsas som om ja inte peelat bort min bränna med stålull.... skicka sms om du ser det här o säg när ni kommer. mvh mvh

2009-03-06 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0