Fly

Jag märker inte ens att dagarna går. Tiden bara flyger iväg. Jag har ingen tidsuppfattning, jag vet inte va jag gjorde gårdagen...förutom att jobba då. Kanske för att jag inte gör annat än att jobba. Kul sommar. Innan varje sommar (detta tror jag många håller med om) så tänker man, oh gud så härligt med sommar, picknick i parken, sitta på uteserveringar och fika med kompisar, trädgårn varje kväll, härliga sol och bad, vin i solnedgången, grillning m.m. Men deprimerande nog slutar detta alltid med att man den 30 augusti sitter helt apatisk med öppen mun och undrar vart fan sommarn tog vägen och allt man skulle hinna med...?!
För övrigt kan man ju kalla det här en redig omvänding för mig. Positiv men ändå negativ. För ett säsongsjobb är ju inte bestående. Nu kommer ångesten tillbaka snart och jag måste börja söka igen. Känns så hopplöst. Varför skulle saker och ting ornda sig i höst, när det kunde ha orndnat sig förra?...Finns inget hopp what so ever längre.
Ibland hoppas jag på att allt skit som bara tycks drabba en själv ibland nångång får en redig törn och att man genom något sorts mirakel längre fram i tiden sitter på en yacht nån stans utanför Malibus kust med en solhatt och en drink i handen.
Drömmar har ju inga gränser iaf...

Har bilder från min och Dannes trip till Tylösand på andra datorn.
Men för att lägga in nåt lägger jag in detta. Jag börja nästan gråta härom dagen när jag tänkte på hur otroligt skönt och brrraa vi hade det i Thailand. Just nu vill jag vekligen fly bort från allt och alla. Blää.

Kan nån ta mig tillbaka!!
 

Ja anledningen till den fina kombinationen var att vi skulle flyga till Bangkok den dagen och jag slulle slänga på mig ett par shorts ett par minuter senare. Så lugn ba lugn..kag brukar inte sola i hello kitty trosor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0