Skor, skor, och lite skor också..

Hej!

Igår va jag och Daniel på bio med Shoenation och Carl&Henrik. Filmen va den bästa komedin jag sett på länge!
"The hangover" Så himla bra va den! Skulle kunnat sett den igen direkt efter. Det var förhandsvisning, den hade inte ens släppts i USA än. Det va tydligen utvalda biografer i världen som fick visa den igår. Hur som helst. Gå och se den! Den har premiär 10:e tror jag.


Shoenation och Carl&Henrik tillsammans med East fm hade anordnat kvällen. Så det gick ingen nöd på plånboken. Va väl i och försej meningen att man skulle shoppa låss i butikerna innan, va där och fick lite tilltugg innan bion. Danne köpte ett par espadrillos. Jag hade säkert också pungat upp om det inte vore för att jag inte har nåt att punga upp! Hittade ett par coola sneakers med paljetter. Tycker dom va fina:)
 Men får se om jag kanske köper dom efter löning om dom finns kvar. Kan behövas en färgklick i min skohylla! Tog fram alla mina skor jag har här hos Danne härom dagen för att få pli på hur många jag äger, med de få jag har hemma. För jag kom på efter att ha sett en artikel i aftonbladet om kvinnor och skor att jag inte alls har många skor i jämförelse med andra. I alla fall, när jag rada upp dom så insåg jag hur tråkigt svart det såg ut. Inte en enda färgklick. Bara svart och vitt. Har ett par färgklickar hemma i Krokek men dom används typ aldrig..
Booring...


Jag klickade ju aldrig hem dom där svarta i förra inlägget. Insåg att det blev för dyrt för mig. Men jag vill fortfarande ha dom! Men som sagt, kanske borde satsa på sneakersen istället. Eller ett par andra färglglada. Blev väldigt sugen på dessa från top shop också.

Men nog om skor. Känns som om det här blir min terapi som en mycket pank person...

I lördags blev det utgång. Kanske inte den allra bästa på länge men hade en trevlig kväll med en ny bekant vid namn Jonathan som nu också har lovat att följa min blogg slaviskt. Han är lite utav en bloggläsare och har koll på alla! Vet dock inte om jag kan leva upp till hans förväntningar om att uppdatera varje dag, jag är ju trots allt ingen "bloggerska"..haha!


Tack gode gud att jag bar brösttejp denna kväll...

När jag var i Krokek sist gav jag mig som ganska många andra gånger upp på vinden för att leta grejer jag kommer på är spårlöst förvunna. Det är omöjligt att gå på våran vind för det ligger saker överallt. Min mamma är av den typiska: "nej den ska vi spara den kanske kommer till använding nån gån, när jag gått ner i vikt.."  sorten.
Detta resulterar i att inte bara vår vind utan hela huset är fullt av kläder med prislappar kvar från Kappahl där hon jobbar, och andra kläder kan lätt fösvinna i den röran. Har blivit några små fighter om sånt kan man väl säga...
Men sist iaf så hitta jag ett par av mina allra första Lee jeans sedan 7:an. Sånna med riktig hög midja. Jag fattar fortfarande inte hur jag kunde hitta dom, va det några jeans jag inte trodde fanns kvar så va det dom, man låna ju kläder av varann lika ofta som man åt glassnickers på den tiden. Men där låg dom plötlsigt framför mig, som en uppenbarelse. För finns det nåt snyggare en höga avklippta lee shorts i sommar. Jag har redan införskaffat 2 par shorts i år. Trodde jag aldrig, är inte så mycket för att flasha lår, men har hittat 2 par jättefina på gina som jag verkligen gillar. Dom här lee jeansen blev iaf rätt bra tillslut. Är ju snyggt både till vardags och fest! =)




Kommentarer
Postat av: Jonathan

Haha fan va kul. Har ju vart inne varje dag utan nån update å så plötslig är man ju tom med i bloggen haha :-) Måste uppdatera MERA!!! Hoppas allt går bra för dig!!!

2009-06-03 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0