12 November!

Det magiska datumet då härskarens födelse ägde rum år 1987.
Haha.
Man märker att man blir äldre när man inte har några som helst problem med att somna
dagen innan, när det känns som man nyss fylde år och när man inte känner någon speciell
lycka över att bli äldre.

En annan slutasat är att man blir lugnare med åren...
















  







Imorse hade Danne sprungit till Fräcka och köpt min favoritbaguette med salami och brieost.
Så det blev frukost på sängen kan man säga. Sen fick jag en jättefin berlock till mitt pandora armband och en parfym från D&G som jag har kollat på.
Tack älskling! Du är bäst!


Nu blir det fläskfilé ute i Korkek.
oCH FÖRESTEN SÅ SUGER BLOGG.SE. NI SER JU SÅ DÅLIGT DET BLIR NÄR JAG SKRIVER. INTE MITT FEL.
TjilleviPP!


Kommentarer
Postat av: Tessie

GRATTIS stumpan! :)) Puss

2009-11-12 @ 16:01:02
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/
Postat av: Tessie

Eller hur.. mammorna är ju helt lost asså.. maha! Man bara måste se det lixom.. ;p



ha en fin kväll gumman så hörs/ ses vi snart :)



Puss!

2009-11-12 @ 20:18:57
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott =)

Hoppas du hade en kanon dag, du fick ju en jäkla massa fina presenter iallafall! Du jag har det väldigt körigt nu med hus och jobb. När jag inte jobbar så fixar vi med huset och packar =S men snart ska vi flytta in och då får vi ta och ses!

Ha det bra! KRAM

2009-11-13 @ 10:03:11
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0