Donken take away


Det känns inte lika kul när man inte har en "före -och efter bild", men tänkte visa hur fin garderoben blev efter att vi gjort om. Men tänk er en helbrun 70-talsvägg och två stora vita garderober som tog typ alla plats. Nu har vi målat om och satt in ett elfasystem med en till stång. Har inte riktigt fått sån odning som vi vill ha än men snart så! När garderoben var nymålad innan vi hade ställt in allt såg det ut som att det utan problem kunnat funka som ett extra rum. Nästan så vi tänkte till två gånger innan vi tillslut slängde in garderobssystemet.
Garderoben 360 grader.


Helst skulle man ju ha en sån här garderob för sig själv;)

Ikväll blir det fredagsmys med Pillan. Blir förmodligen Mc donalds take away till idol, vi är för lata för att laga mat. Sist vi träffades blev det ett varv på stan, en räkmacka på kupolen och en kopp te hos mig. Kändes sjukt att det då var ett år sen man sågs sist. Det var halloween förra året. Men vi hade förvånadsvärt lite skvaller om forna arbetskambrater. Det blev mest snack om "karlar" som Pillan helst uttrycker det och om "hängbröst-testet" Haha! Det var kul. Och lite ångestfyllt.
I helgen blir det jobb. Sen får jag se om jag stannar i Krokek till på tisdag för ska jobba då också. Känns onödigt att åka fram och tillbaka. Kan ju blir rätt mysigt att fira advent hemma också.
Nu ska jag ställa fram adventsljusstaken, för antar att min partner inte gör det när han är ensam i helgen..

 


Kommentarer
Postat av: Tessie

Torsdag gumman ??? :) vid H&M??



Puss snygging

2009-11-28 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0