Cyberdairy

Bättre sent än aldrig. Måste ju göra en uppföljare till maskeradfesten i Oslo herregud!


Sen finns ju det ett gäng fler bilder på facebook, men min "cyberdagbok" ska ju få sitt också tycker jag. Man vill ju gå tillbaks om ett år eller två;)

Hade ju kalas för mig i lördags förra veckan. Det blev tacos, oblyga samtal, bacardishots och r&b musik för hela slanta! Iband när jag tänker efter på hur vi pratar med varann under våra små sammantränden tycker jag att vi är ett grymt ograsiöst gäng. Det blir mycket intimt snack om saker andra håller för sig själva, eller skulle offra sin högra hand för att få osagt. Mycket öppensinnigt kompisgäng kan man väl säga att vi är.
Men Eva får som vanligt en smärre chock och sitter och rodnar så mycket att man undrar hur länge nån kan sitta och le samtidigt som man stirrar rakt ner i ett bord utan att få ett nervöst nervsammanbrott. Eva besitter inte sånt hemningslöst beteende som oss andra ibland. 
Vi är inga "jag ska bara gå och pudra näsan"-tjejer kan man väl säga. Vi är mer "jag är så jävla skitnödig, jag går och bajsar, med stort A"-tjejer.

Min födelsedagshatt, fyndad på HM.

Romantisk middag?                                                                       

Ja det här va ju fint ordnat, synd bara att jag inte gillar..kalas. (internskämt, alltid lika kul eller hur?

Ni vet att jag har patent va? Så se upp när jag beger mig utt i pose-natten! Kan stå er dyrt!
Stjärnorna

Eva sitter och rodnar med ett glas saft (spetsat med läkrsprit) Nä bacardi.

Ass-star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0