Mårten Andersson vs Ossy

Gud bevare mig väl! Dom har börjat sälja Ben & Jerrys på westan nedanför oss! Det var ett mäkta smart drag! Kommer ge god utdelning för dom.
Bohemian raspberry är fortfarande favoriten. Har inte smakat nån som jag tyckt varit godare hittills. Blir nog en ikväll efter body pumpen:) Får köra plus minus n0ll idag...hehe.

Igår var jag och Maggis som sagt på stand up. Det var roligt. Vi blev lite smått runda om fötterna och då har man väl nära till skratt antar jag!
En lite rolig grej som hände efter föreställningen var ju när jag och Maggis hade hämtat våra jackor (och var fulla av skratt pg.a garderobskillen som verkligen trodde att han var nåt, stod och pillade bland galjarna med värsta putmunnen och gick med utputad höft som vissa går när dom tror att dom är fräna...eller nåt) haha, låter som det va han som var roligast på den tillställningen. Nä men då när vi stod och tog på oss jackorna i alla fall så kom konferencieren fram till oss och frågade lite hurtigt "Har ni kollat på Mårten?!"...Hmm..Rätt dum fråga va? Då drar Maggis till med "Ja tyvärr!"...Svaret kanske inte var jättepoppis, så vi gick och garva ännu mer och förde liv när vi var på väg mot ytterdörren. Då står Mårten där som en uppenbaresle ensam på trottoaren utanför och vi får typ en hjärtinfarkt. Han frågade om vi hade eld...Maggis tände hans cigg, isande tystanad uppstår. Jag tänker, jag måste säga nåt! Jag säger, vad bra du va! Han säger, tycker du? Jag säger, ja! Sen går vi.
Tanken på hur vi hade mått om han hade hört vad vi sa gjorde att vi garvade ännu mer. Sen gick vi och pratade om det ända till munken. Sen kom vi på oss själva med att tycka det va asballt att vi hade träffat Mårten utanför. Jag sa det, "Jag har träffat Ossy Osbourn och Mårten Andersson!" Status! Maggis kontrade med. "Jag har träffat Mårten Andersson och Matt LeBlanc!"
Se gick vi in på proppfulla munken och hakade på musikkrysset.

Nu har jag ätit lite av Ben & Jerry glassen. Fanns bara 4 smaker att välja bland så det blev nån cookies nåntig. Jäkligt sött! Nu vill jag ha nåt salt istället. Haha.

Näe nu orkar jag inte mera! Känner mig lite som på kortet hära.
Sov gott cyberdairy!


Föresten föresten! Jag och Danne kollade Paranormal Activity i förrgår. Rekommenderar den stark till folk som gillar att sitta på helspänn en hel film. Vi båda var livrädda och tog puls på varann stup i kvarten. Och gåshud över hela kroppen fick vi. Ja herregud...Se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0