Its snowing!

Its snowing! Eller igår iaf. Sjukligt mysigt! Jag min gamle erimit kröp ihop och gömde mig lite extra länge i soffhörnet för lite egentid (som om jag inte hade tillräckligt) 
Vill ni veta de bästa programmen kl 11.00 och framåt på vardagar? Efter 10 med Malou von Sivers, prodject runway, Ellen Degeneres, Opera Winfrey, extreme home make over. Ifall att ni skulle råka bli arbetslösa en dag menar jag. En viss dötid infinner sig mitt på dagen men då rekommenderar jag starkt internet och den ultimata uppfinningen web-tv.


I dag var jag hos schyssta Caisa på Norman och assisterade henne med lite behövligt datarbete. Det gick bra tror jag. Även en datadyslektiker som jag kan fixa ett krångligt system med ordrar som ska förlängas och avslutas. I och försig vet jag ju inte hurvida jag fixade det än men det kändes rätt bra iaf. En timmes lunch var lyx tycker jag! Jag sprang hem och satte i mig den här härligheten. Grandiosa capriccosa har blivit en klassiker. Tycker den gjorde sig fint på dessa plasttallrikar jag släpat hit från min "när-jag-flyttar-hemifrån-låda" ute i Krokek.

Nu ska jag smeta på en ansiktsmask och bli fräsch inför imorgon. För då blir det nämligen ett litet födelsedagskalas för mig! Usch jag vill inte bli äldre, näe fy.


Kommentarer
Postat av: Tessie

Nämen gumman! Fyller du år redan! GRATTIS!!!! :)))))



Puss puss

2009-11-07 @ 01:32:54
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0